בחירת שרשרת יהלומים לאישה

כולנו זוכרים את הצילום האייקוני של מרלין מונרו כאשר על צווארה מונח שרשרת יהלומים. כיום, גם לכם ניתנת ההזדמנות לרכוש – וזאת בזכות חברת מיליון דיימונדס, החברה המובילה כיום בתחום ייצור ושיווק יהלומים בהתאמה אישית ובמחירים הטובים ביותר בישראל.

שרשרת יהלומים לאישה – קלאסיות על זמנית

שרשרת יהלומים מהווה את אחד מהתכשיטים האהובים ביותר, אם לא האהוב מכולם, זאת בזכות שילוב של יהלומים המשדרים יוקרה, עדינות ויופי. מאז ומתמיד שרשרת יהלומים הייתה ועודנה תכשיט קלאסי אשר מתאים לכל אישה ואשר משרת אותה למשך שנים ארוכות. לכן, אם ברצונכם לרכוש שרשרת יהלומים להלן כמה פרמטרים חשובים שעליכם לשים לב בטרם אתם מבצעים את הרכישה החשובה הזו.

שרשרת יהלומים – פרמטרים חשובים

  • שיבוץ היהלומים – שרשרת יהלומים תשובץ ברוב הפעמיים ביהלום בודד אחד או בשורה של יהלומים. חשוב לשים לב כי שיבוץ היהלומים מתבצע באופן המדויק ביותר, וכי ניתנת אחראיות על השרשרת מצד החנות ממנה רכשתם, כך שבמידה ונפלו יהלומים כתוצאה משיבוץ לא נכון תוכלו לקבל פיצוי ואף אחראיות.
  • משקל היהלומים – מחיר של שרשרת יהלומים נקבע בין השאר מכמות היהלומים אשר שובצו כמו גם משקלם. ככל שהמשקל רב יותר, כך מדובר ברכישה בעלת משקל רב יותר. לכן, אם אתם מעוניינים לקנות שרשרת יהלומים מסיבית קחו בחשבון כי העלות עלולה להרקיע שחקים, זאת בהתאמה כמובן גם לשיבוץ, לצבע, לחיתוך כמו גם למשקל.
  • קבלת תעודה גמלונית – על מנת לאשש כי אכן מדובר בשרשרת יהלומים חשוב מאוד לבקש מהחנות ממנה רכשתם את השרשרת תעודה גמלונית אשר בה מפורטים כל היהלומים המשובצים, משקלם ורמת החיתוך שלהם, מה שמבטיח כי אכן רכשתם שרשרת יהלומים אמיתית אשר תשרת את בת הזוג למשך שנים ארוכות.
  • רכישה רק מחנות מורשית – בישראל מי שמורשה למכור יהלומים הם רק אלו אשר מחזיקים באישור מטעם מועצת היהלומנים לסחור ולמכור יהלומים. לכן, אם אתם עומדים בפני רכישה של שרשרת יהלומים בדקו היטב כי החנות היא חנות מורשית וכי יש לה את הניסיון בתחום, הן מבחינת השירות והן מבחינת איכות היהלומים אשר משווקים על ידה.
    תכשיטי יהלום

רכישה של שרשרת יהלומים – היכן?

שרשרת יהלומים ניתן לרכוש באמצעות החנות הווירטואלית של מיליון דיימונדס או בהגעה לחנות אשר ממוקמת במתחם היהלומים ברמת גן. באמצעות הצוות המקצועי של החברה תוכלו להתרשם מקולקציה מרהיבה של שרשראות יהלום, כמו גם לבצע הזמנה של שרשרת יהלומים בהזמנה אישית אשר נעשית ע"י יהלומן מוסמך. זכרו – שרשרת יהלומים רוכשים רק אצל מקצוענים, והחנות הטובה ביותר כיום בישראל היא ללא ספק החנות של מיליון דיימונדס אשר מאפשרת לכל אחד ואחת לרכוש שרשרת יהלום בהתאמה אישית ובמחיר הטוב ביותר ביחס לשוק היהלומים בישראל.

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חֲזִיָה
כללי
איך יודעים אם חזייה היא איכותית?

מציאת חזייה מתאימה ואיכותית חיונית לנוחות, תמיכה וביטחון כללי. עם זאת, עם אינספור אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מאתגר לקבוע אילו חזיות הן באמת באיכות טובה. במדריך מקיף זה, נחקור

שרשרת גדולה
בלוג התכשיטים של דנה
התכשיט שאשתך לא תרצה להוריד

יום הנישואים שלך ושל אשתך ממש מעבר לפינה ואתה שובר את הראש מה תוכל לקנות לה השנה? אם כך, כדאי שתחשוב על תכשיט יפה, כי אין כמעט נשים שלא אוהבות

יהלומי מעבדה
יהלומי מעבדה
מה היתרונות של יהלומי מעבדה?

בתקופה האחרונה נדמה שכולם מסביבנו מדברים רק על דבר אחד – יהלומי מעבדה. אנו מוכרחים להודות שאין לנו עניין בכל הנוגע לתכשיטים. בתור רווקים שלא מתכננים להתחתן בקרוב, אנו מעדיפים