איזה מתנה לקנות לגבר שלך ליום ההולדת?

היומולדת של בן הזוג שלך מתקרב ואת מתחילה לתכנן מה לעשות. אולי ארוחה אצל ההורים, אולי מסיבת הפתעה עם כל החברים, אבל כמובן – איך אפשר בלי מתנה? מתנה מקורית, או אפילו שחוקה אך כזו שעובדת היטב, ותראה כמה אכפת לך לגבר שלך. אז הנה כמה אופציות למתנות יום הולדת נהדרות…

 

ערכת משחקי מחשב או קונסולת משחקים

מבין המון מתנות לגבר – זו בטח האחת שיעריך הכי הרבה. במידה ובאמת נהנה ממשחקי מחשב או משחק בקונסולת משחקים, ערכה של כלי גיימינג חדשים יהיה מתנה פורצת דרך ומאוד מהנה. הערכה יכולה לכלול פרטי מחשוב שונים שמייעלים את המשחק (כמו עכבר או שלט משחק) או אפילו להעניק לו משחקים מסויימים מהם יהנה.

 

בושם

מתנה קלאסית לגבר – אין בחור שלא יהנה מבושם חדש. כל עוד הריח מצויין הבושם מאוד יעיל לשימוש, מוסיף לכל יציאה ומאפשר לגבר להגיע לכל אירוע כשהוא מריח נפלא. בנוסף, לרוב גבר לא יקנה לעצמו בושם או אפילו ידע להגיד מה הריח המועדף עליו, כך שהענקת בושם כמתנה מראה שחשבת על הריח המוצלח ביותר בשבילו וחוסכת לו כאב ראש.

 

שעון ותכשיטים נוספים

לא כל הגברים נהנים מתכשיטים, אך אין כמו שעון איכותי או שרשרת חיננית. תכשיט כמו שעון יהיה יעיל לגבר שקיבל אותו, מוסיף לו להופעה ובעיקר משמש כמתנה מנצנצת שאף גבר לא יעז לזרוק הצידה. המתנה הזו שמישה ליום יום ובוודאות תגרום לגבר שלך לחייך כל יום, כשרק יביט על השעה.

 

משחקים לים

מתנה מעט שוברת שגרה זה הענקה של משחקים, בעיקר לחוף. גם אם חורף וגם אם קיץ, עדיין כלי משחק לחוף הם מאוד שימושיים ומהנים במיוחד. אפשר להביא במתנה מטקות או אפילו שש בש, לשחק יחד גם באזורים פתוחים אחרים ולנצל את המתנה עד תום.

 

סט אביזרים למנגל

עוד מתנה מעט שונה מהמתנות הרגילות זה סט של אביזרים למנגל. אין כמו אוכל ובישול על האש, וכל גבר שנהנה מחווית הגריל הזו יהנה מכלים שונים ויעילים מאוד למנגל. זה מקל על הכנת האוכל, נותן תחושה שהוא מכין במקצועיות ומאפשר תירוץ להכנה משותפת של ארוחות ערב יחד.

 

חוויה זוגית מהנה

אם לא מצאת מתנה מוחשית ואת מחפשת לגוון מעבר להענקת מתנה רגילה, תמיד ניתן להעניק חוויה כמתנה. זה יכול להיות סנפלינג בהרים, צימר בצפון או אפילו גיחה קצרה לסוף שבוע בחו"ל. כל אלו יספקו חוויות שיהיה קשה מאוד לשכוח – ויאפשרו מעט שבירת שגרה מהמתנות הרגילות שבן זוגך רגיל אליהן.

 

לסיכום…

ישנן המון מתנות שונות וייחודיות לגבר שלך. בסופו של דבר, לכל דבר תתאים מתנה אחרת, אך הלבטים שבלבחור מתנה טובה קצת יותר פשוטים כשפרושות בפניך האופציות. אם בן זוגך הוא מישהו שמעוניין יותר בטיפוח וטעם טוב, בושם או תכשיט יהיו אופציות מעולות. אם זה אדם שחשובה לו יותר ההנאה, משחקים שונים לחוף או למחשב יהיו רעיון נהדר.

קונסולת משחק

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדדים
תכשיטים ומידע
האם ניתן לקנות ביטקויין באשראי?

הביטקוין מושך לא מעט אנשים, ויש לכך סיבות טובות. מאז שהוא פרת לחיינו לפני כמה שנים, כל מי שעוסק בשוק ההון לא יכול להתעלם ממנו. בין אם אתם מעוניינים לרכוש

טבעות זהב
טבעות אירוסין
האם כדאי להציע נישואין עם טבעת אינטרניטי?

שואלים את עצמיכם מהי טבעת איטרניטי? טבעת זו משובצת יהלומים לכל אורכה וניתן למצוא אותה בחנויות תכשיטים. הטבעת קנתה לה קהל רב של מעריצות, כמעט כל אישה חולמת שיקנו לה

לטפל באימפוטנציה
למבוגרים
כיצד מטפלים באין אונות?

אימפוטנציה שהיא למעשה תפקוד לקוי של זיקפה. היא בעיה שכיחה ועלולה להיות מביכה וענין שגברים רבים נוטים להכחיש – מה שרק מחמיר את הבעיה. תפקוד לקוי של זקקפה זהו מצב