איך ליצור לוק מקסימלי במינימום מאמץ

יצירת לוק מושלם עשויה להיות הליך מורכב וממושך עבור מי שלא מכירים בטיפים אופנתיים חיוניים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שסייענו למכר שלנו להתארגן לקראת מסיבה. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הטיפים שיובילו ליצירת לוק מקסימלי במינימום מאמץ וידע מעמיק בתחום האופנה. הישארו אתנו, תיישמו את המדריך הנוכחי ותגלו שתצאו ממנו עם לוק מושלם.

 

יצירת לוק מושלם – מאיפה מתחילים?

מי מכם שרוצים ליצור לוק מושלם במינימום זמן ומאמץ, צריכים לדעת כי עליהם לשים דגש על הדברים הבאים:

  1. יש לבחור בבגד שתואם לאופנה הנוכחית
  2. הבגד חייב להיות של מותג אופנה מוכר
  3. חשוב שיהיו בהישג יד אקססוריז מסוגים שונים (שרשראות, צמידים, כובע, תיק וכו')

אם טרם התארגנתם על אחד או יותר מהפריטים שצוינו לעיל, אתם יכולים להיות רגועים. שכן, נדריך אתכם איך ליצור את הלוק מאפס.

מותג אופנתי

מוכנים? תבחרו מותג אהוב ותיכנסו לאתר שלו

יש רשימה ארוכה של מותגים שיכולים לשמש אתכם ליצירת לוק מקסימלי. העניין הוא שלא כולם מאפשרים ליצור לוק שכזה במינימום מאמץ. אנחנו גילינו שהחנות המקוונת של H&M מאפשרת להביא לתוצאה חיונית במהירות. שכן, ברגע שבוחרים באתר בפריט מסוים, מתאפשר לראות אילו פריטים מתאימים לו בקלות. אנחנו למשל בחרנו בגופיית פסים. לאחר שלחצנו על הפריט, גילינו שבתחתית המסך הוצגו בפנינו נעליים ושרשראות שיכולות להשלים את הלוק.

 

מעדיפים לבחור בדרך אחרת? יש עוד אפשרויות

אם אתם מעדיפים לבצע בחירה באופן אחר, עליכם להיכנס לאתר של מותג אהוב ולחפש אחר חולצה, חצאית או מכנסיים. לאחר שתבצעו בחירה של אחד מהפריטים הללו, תצטרכו לערוך רשימה מסודרת ובה תכתבו את הצבעים שתואמים לפריט זה. אם למשל בחרתם בחולצת פסים שחור – לבן, עליכם לכתוב את הצבעים שישתלבו עמה, לדוגמא: אדום, כחול, צהוב וכו'.

מותג אופנתי

יישמנו את הטיפ הזה – מה עכשיו?

אם יישמתם את הטיפ שצוין בפסקה שלעיל, עליכם לערוך כעת חיפוש ממוקד באתר של המותג הנבחר באמצעות אפשרות שנקראת "מיון". יתאפשר לכם בעצם לבחור בצבעים של הבגדים שמתאימים לכם, כדי שאלה יוצגו בפניכם לאחר שתלחצו על משבצת ה"חיפוש". כך בעצם תיחשפו לפריטים משלימים שיוכלו להתאים לבגד הנבחר. אפשרות זו מתאימה למי שיש להם ידע בסיסי בהתאמה של בגדים, בגלל שההתאמה כאן נובעת אך ורק בהקשר של צבע ולא של גזרה.

 

מילים אחרונות לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הטיפים שיאפשרו לכם ליצור לוק מקסימלי במינימום מאמץ. עכשיו אתם יודעים איך אפשר לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ומבלי ללמוד קורס מקיף באופנה. נאחל לכם שתיישמו את אחד מהטיפים שלעיל, כדי שתוכלו לצאת מהבית מעתה ואילך עם לוק הורס שלא יגזול לכם זמן רב.

חנות מקוונת של H&M

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיטים ראשית
בלוג התכשיטים של דנה
5 מתנות שוות לאישה שלך

רכישת מתנה היא אף פעם לא דבר פשוט – בין אם מדובר ברכישת מתנה עבור גבר או עבור אישה. כשמדובר במתנה עבור בת הזוג זה בכלל מאתגר ונדרש מכם כבני

מתנות לחנוכת בית
מתנות והמלצות
3 מתנות לרגל חנוכת הבית

אחת החגיגות היותר משמחות ושובות עין הינה המסיבה שרבים נוהגים לכנות אותה בשם חנוכת בית. מדובר בחגיגה שהמטרה שלה היא לחנוך את הבית החדש או המבנה החדש שבו ממוקם העסק.