איך עובדים צמידים עם תמונות?

הטרנד החם שצפוי להישאר אתנו לתקופה ממושכת גרם לנו לתהות איך הוא עובד. לכן, יצאנו להכיר מקרוב את התמונות שמוצפנות בצמידים האופנתיים שנמצאים בכל חנות תכשיטים. הישארו אתנו ותגלו איך זה עובד? למה כולם בוחרים לענוד את הצמידים הללו? ובאילו מקרים כדאי להעניק את הצמיד במתנה לאדם אהוב.

 

תמונה מוצפנת – כל מה שרציתם לדעת אודותיה

אם זו הפעם הראשונה ששמעתם על התמונה המוצפנת, כדאי שתדעו שמדובר בטכניקה מתקדמת שמאפשרת להכניס כל תמונה שרק תרצו לתוך התכשיט שלכם. זו יכולה להיות התמונה של בן או בת הזוג שלכם, תמונה של הכלב או החתול, תמונה של איש אהוב שנפטר לאחרונה וכו'.

נסביר שההכנה של תמונה זו אינה מורכבת כלל והיא מתבצעת תוך הדפסת על משטח קטן מאוד (בדרך כלל מדובר בגודל ממוצע של חרוז). לאחר מכן, מדביקים מעליה זכוכית מיוחדת שמגדילה את התמונה, כך שמי שמתבונן בה מקרוב, יכול לראות אותה בבירור.

תמונה מוצפנת – כל מה שרציתם לדעת אודותיה

כך זה עובד

מי שרוצים לחבר בין התמונה לצמיד, צריכים להחזיק תחילה בצמיד שמחולק ל – 2 חלקים. שכן, אלה צריכים להתחבר בסופו של דבר לתמונה. לאחר מכן, ניתן לקחת את התמונה המיניאטורית שהוכנה בהתאם להסבר שהוצג בפסקה הקודמת ולבצע חירור בשני צידי התמונה. שכן, כך ניתן לחבר בין התמונה עצמה לשני צדדי הצמיד. ראוי להדגיש שזו פעולה הכרחית שמתבצעת על כל צמיד עם תמונה מוצפנת, אחרת לא ניתן לחבר בין התמונה לצמיד עצמו.

 

זו הסיבה שהובילה לטרנד החם

בירור שערכנו בנושא גרם לנו להבין שהטרנד תפס תאוצה, בגלל שהצמיד התגלה כמתאים עבור כל אחת ואחד. מסתבר שיש לא מעט ילדות שקיבלו את הצמיד לבת מצווה, בעוד נשים קיבלו אותו במתנה לאחר לידה. מידע זה גרם לנו להבין שניתן להעניק את הצמיד כמתנה למגוון אירועים מסוגים שונים וזה תמיד יתקבל בברכה.

 

רוצים להעניק את הצמיד במתנה? כדאי שתבדקו את איכות התמונה מראש

אם החלטתם לקחת חלק בטרנד המדובר ולקנות את הצמיד האהוב במתנה לאדם קרוב, כדאי שתדעו שעליכם לבדוק תחילה את איכות התמונה שתבחרו להדפיס. שכן, בחירת תמונה באופן אקראי, מבלי לבדוק את טיבה, עשויה להוביל לקבלת צמיד פגום. ההמלצה שלנו היא לשוחח תחילה עם נציג של חנות התכשיטים ולשלוח לו לפחות 2 תמונות. כך שהוא יוכל לבחון אותן מקרוב וליידע אתכם אם ישנה בעיה כלשהי, רגע לפני שהצמיד ייצא להכנה.

 

השורה התחתונה

בשלב זה ברור לכם שהכנה של צמידים עם תמונות מתבצעת תוך יישום של 3 שלבים עיקריים: הכנת תמונה, הדבקתה לזכוכית וחיבור של התמונה לשני חלקי הצמיד. כעת נותר לכם רק להחליט א תרצו את הצמיד המיוחד לעצמכם או שתעדיפו להעניק אותו במתנה לאדם אהוב.

רוצים להעניק את הצמיד במתנה_ כדאי שתבדקו את איכות התמונה מראש

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רעיונות למתנה
מתנות
4 רעיונות למתנות מרגשות

נהוג לומר שיש 2 סוגים של מתנות שניתנות לאנשים בסיטואציות שונות. הראשונה היא מתנה מדויקת, כזו שמשמחת כל אחד ומרגשת. השנייה היא מתנה סתמית שבמרבית המקרים לא נעשה בה שימוש

עיצוב תכשיטים בהתאמה אישית
תכשיטים ומידע
איפה מעצבים תכשיט בהתאמה אישית?

רבים שחגגו אירוע שבו הם מלכי הערב גילו כי מעבר לבחירת הבגד או השמלה שזהו תהליך שעלול לקחת שעות וימים ולעיתים אף חודשים עד שמוצאים את השמלה המתאימה ביותר. נותרות

תליון זהב 14 קראט
תכשיטים
איך ניתן לעצב תליון זהב 14 קראט

לב זהב, ידי זהב, בחור זהב ושווה זהב – אלה רק חלק מהמחמאות שאנחנו נותנים לאנשים שאנחנו מעריכים ושאנחנו אוהבים, שכוללות את המילה זהב. המילה, שהתחילה כשמה של מתכת צהובה

שעון יוקרתי
תכשיטים ומידע
מה עדיף – שעון כסף או שעון זהב לגבר?

אנחנו לא מרבים לחשוב על כך אך לזמן יש משמעות אדירה בחיים שלנו. אנו הולכים לעבוד בזמן קבוע, אנו מבצעים ניסויים מדעיים על פי זמנים, אנו תלויים בלוח הזמנים של