איך תדע שהגיע הזמן להציע לה?

השאלה שמעסיקה גברים רבים בישראל היא מהו הטיימינג הנכון להצעת נישואים. אם זה מעסיק גם אתכם, אתם ממש לא לבד. הצעת נישואים זה רגע מרגש, מפחיד ומיוחד. ולכן קשה לדעת מהו הזמן המושלם לעשות אותו. אנחנו פה כדי לתת לכם מספר אינדיקציות לידיעה מתי הזמן הנכון להציע נישואים לבת הזוג.

 

לפני הכל – לא לשכוח תכנונים

הצעת אירוסין דורשת הרבה תכנונים, החל מלוקיישן וכלה בזמן. אבל הדבר החשוב ביותר הוא הטבעת. אל תשכחו לבחור במותג התכשיטים שנראה לכם שבת זוגתכם תאהב. אל תהססו להתייעץ עם החברות או האחריות של בת הזוג כדי שתהיה מרוצה מהבחירה. זכרו שיש הרבה טבעות נישואין לאישה, וזה לא פשוט לבחור. השאירו זמן לבחירה כדי שתוכלו להשקיע בה ולא לעשות אותה בצורה נמהרת.

 

שימו לב לשיחות ורמזים

ממש לא כדאי להציע נישואים לבת הזוג לפני שהנושא עלה לאוויר. זאת משום שהצעת נישואין לא צריכה להיות הפצעה מוחלטת. רק המיקום והזמן שלה צריכים להיות. ההסכמה להתחתן צריכה להיות אחר מחשבה של שני הצדדים בנושא, ולא כמו בעבר שזוהי החלטה חד צדדית של הגבר. לכן שימו לב לשיחות הקטנות על הנושא ולרמזים. כשאתם מרגישים שגם אתם וגם בת הזוג מוכנים, תוכלו להציע. אבל בלי רמזים או שיחות על הנושא, ממש לא כדאי לעשות את הצעד.

 

הגיע הזמן לעלות שלב

אם אתם מרגישים שאתם כבר הרבה זמן באותו השלב של הקשר, ושניכם מוכנים לעלות אותו לשלב הבא, זה זמן מעולה להציע. כמובן שלא כדאי להציע מתוך הרצון לשבור שגרה, אלא מתוך הרצון שלב הבא בחיים. אבל זה בהחלט זמן טוב להצעה.

 

רצון לילדים

אם כבר התחלתם לדבר על ילדים משותפים, זה הרגע להציע. מאד כדאי שלזוג יהיה זמן להיות זוג נשוי ללא ילדים, כך שלא כל הנישואים מבוססים על ילדים. לכן ברגע שמתחיל להיווצר רצון קטן לילדים, כנראה זה הרגע להינשא.

 

היכרות טובה

אם אתם מרגישים שאתם מכירים את בת הזוג טוב, ואתם אוהבים בה גם את היתרונות וגם את החסרונות, זוהי אינדיקציה שהיא זו שצריכה להיות השותפה שלכם לחיים. זה לא קל להיות עם אדם אחד למשך המון שנים, אבל ברגע שזה הבן אדם הנכון, זה יכולה להיות חוויה מדהימה. אם אתם מרגישים שזה הבן אדם הנכון, אל תהססו לעשות את הצעד ולהציע נישואים.

 

שתף את המשפחה שלה ברעיון

אם אתם בקשר טוב עם המשפחה שלה, שתפו אותם ברעיון. כך שתוכל להציע לה נישואים בסיטואציה אינטימית שהיא רק שלכם ואחר כך מיד להזמין את כולם לחגיגה מרגשת או ארוחה טובה. כך השמחה שלכם תהיה השמחה של כולם, וההתרגשות תהיה הרבה יותר גדולה.

גבר מציע את חברתו

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיסים ראשית
כללי
למי מגיע פטור ממס הכנסה?

לא כל אחד זכאי לקבלת פטור ממס הכנסה. אך אם אתם זכאים, חבל שלא תממשו את זכאותכם לקבלת הפטור. כאן ריכזנו עבורכם את המידע שיסייע לכם בבדיקה אם אתם זכאים

צמידים
איך עובדים צמידים עם תמונות?

הטרנד החם שצפוי להישאר אתנו לתקופה ממושכת גרם לנו לתהות איך הוא עובד. לכן, יצאנו להכיר מקרוב את התמונות שמוצפנות בצמידים האופנתיים שנמצאים בכל חנות תכשיטים. הישארו אתנו ותגלו איך

מגן דוד
תכשיטים ומידע
איך להרכיב תכשיט אישי עם מגן דוד מעוצב

שרשרת עם מגן דוד מעוצב נחשבת לאחד התכשיטים הנפוצים והאהובים ביותר שניתן למצוא בחנויות התכשיטים השונות ברחבי הארץ. יש מי שרוצים שיהיה להם את התכשיט המעוצב בסגנון שונה, כזה שתואם

עגילי יהלום
תכשיטים
מה ההבדלים במחירים בעגילי היהלומים השונים?

מי שמתעניין ברכישת עגילי יהלומים לאחרונה, עשוי למצוא את עצמו מבולבל מעט. שכן, ההיצע הרחב מסנוור את העיניים ומקשה על הבחירה. הרי היהלומים גורמים לכולנו לרצות לקנות אותם, את כולם,