אילו חברות קונות זהב?

מקרה שאירע לפני כמה ימים בין אדם פרטי לחברה גדולה שקונה זהב סוקר לאחרונה בתקשורת וגרם להדים רבים. שכן, האדם גילה שהוא קיבל תמורה נמוכה מאוד לזהב שהיה בידיו. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק אילו חברות קונות זהב, כדי לאפשר לכם, הקוראים שלנו, להכיר בחברות ידועות ומומלצות שכדאי לפנות אליהן בעניין. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

החברה ה – 1 שקונה זהב: החברה הישראלית למדליות ולמטבעות

אם יש בידיכם זהב, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% כי אתם מוכרים אותו לחברה מוכרת ומומלצת. החברה הישראלית למדליות ומטבעות עונה על קריטריונים אלו והיא תאפשר לכם להיות בידיים טובות. ביררנו לא מעט אודות החברה וגילינו שהיא קיימת משנת 1958.

אם תיכנסו אל האתר שלה, אתם תגלו שהיא הוקמה על ידי בן גוריון והיא קיימת עד היום ומתמחה בקנייה ובמכירה של זהב (וגם כסף, אבל זה כבר מיועד למדריך אחר). מדובר בגוף וותיק, מוכר ואמין שיאפשר לכם לבצע רכישה בטוחה.

החברה ה – 1 שקונה זהב החברה הישראלית למדליות ולמטבעות`

3 עובדות שאתם צריכים להכיר אודות החברה

אם אתם מתעניינים בהליך של קניית זהב, כדאי שתכירו ב – 3 העובדות הבאות שנוגעות לחברה הישראלית למדליות ומטבעות:

  1. היא קיימת מעל ל – 60 שנים
  2. היא מציעה מחיר הוגן בהתאם למחיר המתכת בבורסות העולם
  3. התהליך מבוקר ודיסקרטי

ראוי לציין כי החברה מעניקה למוכרים אישור לצרכי הצהרת הון בסיום ההליך. הדבר מראה כי מדובר בחברה רצינית ומקצועית ולא בחברה לא מוכרת.

3 עובדות שאתם צריכים להכיר אודות החברה

החברה ה – 2 שקונה זהב: חברת ברכת הזהב

חברה נוספת שתקנה מכם את הזהב שיש ברשותכם נקראת חברת "ברכת הזהב". החברה מבצעת רכישות מלקוחות פרטיים. ראוי לציין כי תוכלו למכור לחברה את אחד או יותר מהדברים הבאים:

  • שעונים
  • תכשיטים
  • חנוכיות
  • פמוטים ועוד

 

איך המכירה צריכה להתבצע?

כדאי שתדעו איך הליך המכירה צפוי להתבצע, כדי שתדעו שהוא מתבצע כהלכה. נתחיל בכך שהחברה צריכה לבצע הערכת שווי של הפריטים הנמכרים אל מול הלקוח. השלב הזה צריך להתבצע ללא תמורה או התחייבות כלשהי מצדכם. השווי של הזהב, כאמור, נקבע לפי השער של הזהב בבורסת העולם וגם על פי המשקל והסוג שלו.

 

רוצים להיות בטוחים כי העסקה מתבצעת באופן הוגן? יש לכם דרך לעשות זאת

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי העסקה מתבצעת באופן מקצועי והוגן, תוכלו לפנות אל יועצים בתחום הזהב ולבקש מהם להתלוות אליכם במהלך העסקה המדוברת. כך תוכלו לשמוע את ההצעה של החברה ולקבל את חוות דעתו של המומחה אודותיה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת אילו חברות קונות זהב. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבחור את החברה המתאימה עבורכם ביותר. נאחל לכם שתבצעו בחירה שקולה ונכונה.

אילו חברות קונות זהב?

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פֶּרַח
מתנות
כיצד מתכננים סידור פרחים?

סידור פרחים- שזירת פרחים היא אומנות שבה מסדרים פרחים ועשבים בצורה אטרקטיבית לסידורים. הסידורים יכולים להיות סידורי שולחן, זרי מתנה, כתרי פרחים ועוד.    הקדמה- סידורי הפרחים מגיעים במגוון צורות

בשר משובח
תכשיטים ומעבר
מה עדיף תכשיט או גריל גז ליום ההולדת

יום ההולדת של מישהו שקרוב אליכם מאוד הולך ומתקרב. אחרי שנים רבות כל כך של היכרות, כל המתנות נראות לכם כבר נדושות, והשנה בא לכם להפתיע עם משהו קצת אחר

עגילי חישוק
תכשיטים ומידע
האם עגיל הליקס הוא הטרנד החדש?

את מחפשת את העגילים החדשים שתוכלי לקנות לעצמך? אם כך, ברור מדוע את חושבת על אפשרויות שונות, כי האמת היא, שבתחום העגילים יש לא מעט חידושים והמצאות כך ששווה לבדוק