האם סוכך חשמלי למרפסת הוא פתרון לתכשיט של הבית

השימוש בסוכך חשמלי למרפסת עלה בשנים האחרונות. סביר להניח שאתם מכירים בעובדה זו, מכיוון שראיתם את הסוכך המדובר במרפסות של שכנים, חברים או קרובי משפחה. השאלה היא האם אתם מכירים בטיבו של הסוכך מקרוב. אם לא, כדאי שתישארו כאן ותגלו את כל המידע הרלוונטי אודותיו שיאפשר להבין אם מדובר בפתרון איכותי.

 

סוכך חשמלי למרפסת – מהו?

סוכך חשמלי הוא פתרון הצללה מתקדם שמתאים למרפסות בגדלים שונים. חשוב שתדעו שקיימים סוגים שונים של סוככים חשמליים, כך שכל אחד יכול לבחור בזה המתאים ביותר עבורו:

  • סוכך מסך
  • סוכך זיפ
  • סוכך זרועות

סוככים אלו עשויים מחומרים איכותיים שמבטיחים עמידות גבוהה לאורך שנים רבות. השימוש בהם מאפשר ליהנות מהצללה מלאה. אינפורמציה זו גרמה לנו להבין שמדובר בפתרון הטוב ביותר שיאפשר ליהנות משהות ממושכת במרפסת לאורך כל חודשי השנה. בשורות הבאות נציג בפניכם בהרחבה את סוגי הסוככים החשמליים שיהפכו לתכשיט של הבית.

 

סוכך מסך

בחרנו להציג תחילה דגם של סוכך חשמלי למרפסת שנחשב לנפוץ ביותר. מדובר בסוכך מסך שמאופיין במערכת סגורה ומסילות צד. נהוג להשתמש בו במרפסות שמש והוא מתאים למי שרוצים ליהנות מפתרון הצללה אלגנטי ונקי במיוחד. הסוכך עשוי מ – 100% אקריליק צבוע שצופה בציפוי ייחודי ששומר עליו מפני לכלוך וחדירת מים.

סוכך חשמלי

סוכך זיפ

תכירו את הסוכך החזק שנחשב לבעל עמידות גבוהה בפני רוחות חזקות, שמש וגשם. המראה היוקרתי שלו הופך כל מרפסת לנאה במיוחד. ניתן להשתמש בו לסגירה ורטיקלית של צידי מרפסות בגדלים שונים. אם סוכך זה נשמע לכם מתאים, כדאי שתדעו שתוכלו לבחור בצבע שמשתלב באופן הטוב ביותר בקירות הקיימים במרפסת שלכם. רגע לפני שנעבור לסוכך הבא, נציין שניתן לקבל אחריות לעמידות בפני רוחות מצד ספקים מומלצים. לכן, כדאי לבצע רכישה של הסוכך אצל ספק שנחשב לשם דבר בתחום.

 

סוכך זרועות

סוכך הזרועות נמכר כידני או חשמלי (כלומר, ניתן להוסיף מנוע לסוכך במידת הצורך). ניתן לפתוח ולסגור את הסוכך בתנועה שמזכירה אקורדיון, כאשר ישנה שליטה מלאה במרחק הרצוי. מדובר בפתרון אסתטי ועמיד במיוחד לאזורים שבהם יש רוחות ושמש חזקה. חשוב לציין שניתן להתקין את הסוכך במרפסת שיש בה קיר תומך. אם אתם מעוניינים בסוכך שכזה, עליכם ליצור קשר עם מתקין מוסמך שיבדוק אם ישנה התאמה מלאה בין המרפסת לדגם הסוכך הנבחר.

 

השורה התחתונה

הסוכך החשמלי התגלה כפתרון מושלם להגנה מלאה מפני רוחות, גשמים וקרני שמש חזקות. כעת אתם מכירים ב – 3 סוגי הסוככים החשמליים הנפוצים ביותר, כך שנותר לכם רק לבחור בזה המתאים לכם מבחינת הנוחות והעיצוב. נאחל בהזמנות זו שתבצעו את הבחירה האיכותית והנכונה ביותר עבורכם, כדי שתוכלו ליהנות מישיבה ממושכת במרפסת הביתית.

פתרון הצללה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרשרת
תכשיטים ומידע
איך להעריך שווי שוק של רכוש עתיק

מאז החלו בני אדם לצבור רכוש הם אהבו לאסוף חפצים יפים וייחודיים – ולצורך זה אין הבדל בין אנשים שחיים בתקופה הנוכחית לבין מי שחי לפני מאות ואלפי שנים. בתוך

שעון יד
בלוג התכשיטים של דנה
שעונים ממותגים לגבר

.רוצה להעניק לגבר שלך שעון יוקרתי מהמותגים המובילים בעולם? באמצעות אתר CarryOnline זה אפשרי. כל הפרטים – במאמר הבא שעונים לגבר – המתנה המושלמת אם בן זוגך עתיד לחגוג יום

מטוס
תכשיטים ומעבר
5  מתנות מקוריות לאישה

רכישה של מתנה לאישה היא אתגר לא פשוט, אולם באמצעות סקירה של חמש מתנות מקוריות אותן אספנו תוכלו להגיע לבחירה נכונה אשר תסב אושר רב למקבלת המתנה. במאמר זה נסקור

קונסולת משחק
מתנות והמלצות
איזה מתנה לקנות לגבר שלך ליום ההולדת?

היומולדת של בן הזוג שלך מתקרב ואת מתחילה לתכנן מה לעשות. אולי ארוחה אצל ההורים, אולי מסיבת הפתעה עם כל החברים, אבל כמובן – איך אפשר בלי מתנה? מתנה מקורית,