המדריך לבחירת טבעות נישואין – סגנונות ומחירים

אחד המעמדות הכי מרגשים בחיים הוא מעמד הצעת הנישואין. כן, אחרי שנים של זוגיות מדהימה, אוהבת, חמה ומחבקת מגיע הרגע שבו הטבעת נשלפת ושני בני הזוג מאושרים וחוגגים את עצמם לדעת. אחרי כל זה מגיע רגע החתונה, שבו הם מתחייבים אחד לשני באירוע שכולו אושר אחד גדול, וכל זה לא יכול לקרות בלי טבעת נישואין מפוארת, מהממת ואישית.

היום אנחנו שמחים להציג בפניכם את המדריך לבחירת טבעות נישואין, עם מגוון סגנונות ומחירים שכדאי מאוד להכיר מקרוב. מגיעים עם תקציב נמוך או גבוה? אוהבים סגנון פשוט וקלאסי או יוצא דופן? אל דאגה, כל האפשרויות נמצאות כאן למטה, אז קדימה – בואו נתחיל.

 

המדריך לבחירת טבעות נישואין – מאיפה מתחילים?

אז טבעות נישואין הן ממש לא משהו שחסר במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל, להיפך – ההיצע הוא ענק ובנקודה הזאת בדיוק הבלבול מתחיל. בהתאם, הדבר החשוב והראשון שאתם צריכים לשים לנגד עיניכם הוא הנושא של טבעות נישואין מחיר. ברגע שאתם יודעים עם איזה תקציב אתם יוצאים לדרך, אתם יכולים למצוא את הטבעות שיתאימו לכם ולא יחרגו ממנו.

לצורך הדוגמה, זוגות רבים מקציבים לעצמם תקציב של עד 1,000 ש"ח – תקציב נמוך יחסית אך בהחלט אפשרי, וזוגות אחרים יכולים להגיע עם תקציבים גדולים יותר של עד 5,000 ש"ח, עד 10,000 ש"ח ולפעמים אפילו יותר. בחרתם את התקציב? אתם מוכנים לעבור הלאה.

 

בחירת טבעות נישואין לפי עיצובים קיימים או עיצובים אישיים

הדבר השני שאתם צריכים לחשוב עליו הוא סוג העיצוב שאתם מחפשים. קיימות המון חנויות שמוכרות עיצובים קיימים של טבעות, ויש לעניין הזה את היתרונות שלו – הטבעת קיימת, אין צורך להמתין בשבילה, ואין צורך לשלם עליה מחירים גבוהים יותר.

לעומת זאת, יש זוגות שמעדיפים לרכוש טבעות נישואין בעיצוב אישי, מה שמבטיח להם טבעות ייחודיות שאף אחד אחר בעולם לא עונד. מה שכן, עיצובים כאלו יביאו איתם מחירים גבוהים יותר, לכן חשוב לקחת את העניין החשבון.

 

סוג הזהב לבחירת טבעות נישואין

עוד אלמנט שחשוב לקחת בחשבון הוא סוג הזהב שבו תבחרו. קיימות כל מיני סגסוגות שונות, וביניהן זהב צהוב, זהב לבן וגם מתכות אחרות כמו כסף או נחושת. מרבית הזוגות יבחרו לטבעות נישואין בזהב טהור צהוב או בטבעות נישואין מזהב לבן, כדי להבטיח את האיכות שלהן לטווח הארוך.

חשוב לציין שככל שכמות הזהב הטהור בסגסוגת הוא גבוה יותר, כך מחירה יהיה גבוה יותר בהתאם, וגם ההיפך הוא הנכון – טבעות נישואין עם כמות זהב טהור נמוכה יהיו זולות יותר.

 

הכי חשוב לבחור טבעות נישואין שאתם אוהבים באמת

בסופו של דבר מחיר, עיצובים וסוגי זהב בצד – הדבר החשוב ביותר הוא שתקנו טבעות נישואין שאתם שלמים איתן. מדובר על טבעת שתלווה אתכם לכל החיים ותנציח את הזוגיות שלכם, ולכן זהו הדבר החשוב ביותר. בהצלחה ומזל טוב!

טבעת נישואים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לטפל באימפוטנציה
למבוגרים
כיצד מטפלים באין אונות?

אימפוטנציה שהיא למעשה תפקוד לקוי של זיקפה. היא בעיה שכיחה ועלולה להיות מביכה וענין שגברים רבים נוטים להכחיש – מה שרק מחמיר את הבעיה. תפקוד לקוי של זקקפה זהו מצב

אישה מבואסת
יחסים וזוגיות
איך תגרום לאישה שלך להיות מאושרת

לאחרונה מצב היחסים שלך ושל אשתך הולכים ומדרדרים ואתה רוצה לתפוס את המצב לפני שהוא הופך לגרוע יותר. קיימות מגוון אפשרויות כדי לשפר את מצב היחסים שכדאי שתכיר, ובמאמר זה

שרשרת גדולה
בלוג התכשיטים של דנה
התכשיט שאשתך לא תרצה להוריד

יום הנישואים שלך ושל אשתך ממש מעבר לפינה ואתה שובר את הראש מה תוכל לקנות לה השנה? אם כך, כדאי שתחשוב על תכשיט יפה, כי אין כמעט נשים שלא אוהבות

טבעת
תכשיטים ומעבר
תכשיטי זהב מקוריים כמתנה לאישה

.מחפשים את המתנה המושלמת? באמצעות חברת תכשיטי משפחה תוכלו לעצב תכשיט זהב מקורי כמתנה. כל הפרטים – במאמר תכשיטי זהב מקוריים כמתנה לאישה – המתנה המושלמת שכל אישה תשמח לקבל