ארבעה טיפים להקטנת טבעת אירוסין

במידה ובן הזוג מדד לא טוב את האצבע, בין אם קצת פספס בגודל או בגלל שהאצבע הייתה נפוחה, וקיבלת טבעת אירוסין שמעט גדולה על האצבע שלך – אין ממה להילחץ.

על אף שטבעת אירוסין שאיננה במידה הנכונה של האצבע יכולה להיות דבר מבאס במקרה הטוב ומסוכן במקרה הרע – הסיכויים שהטבעת תיפול גבוהים, לא נראית טוב על האצבע ופעמים רבות גם לא נוחה.

למזלך, ישנם מספר טיפים מוצלחים שניתן לעשות בקלות מהבית על מנת לצמצם את כל המגרעות של טבעת מעט גדולה יותר מבלי להיעזר בצורף.

פעמים רבות, גודלן של האצבעות משתנות, בין אם מהעלאה במשקל או סתם נפיחות זמנית של האצבע, במובן הזה, לטבעת מעט גדולה יותר ישנו יתרון שכן גם מידות האצבעות יכולות להשתנות, במיוחד אם אתם זוג שמתכנן גם הבאת ילדים בקרוב.

 

הבחירה האופנתית

אם את אוהבת טבעות ממילא, את יכולה לשים טבעת נוספת בצמידות לטבעת האירוסין שלך, היתרון הוא שכך הטבעת הנוספות מונעת מהטבעת החשובה – טבעת אירוסין ליפול משום שהיא "נועלת אותה למקום". אם זה הסטייל שלך ממילא – אז בכלל מעולה!

זה מאוד טרנדי לשים הרבה טבעות אחת על השנייה, כך ניתן ליצור מראה ידיים ייחודי ולשלוט על הגוונים של האאוטפיט בקלות ולהשאיר רושם מיוחד, אופני ויעלי מאוד.

 

שימוש במקטין טבעת

איזה מזל שיש גאדג'טים שעוזרים בכל אספקט של החיים. מקטין טבעת הוא מכשיר קטן שעשוי מסיליקון ששמים אותו מעט מאחורי הטבעת ובכך הוא מונע ממנה להחליק מהאצבע או להסתובב (כלומר, הוא די מקבע אותה במקום כאילו מדובר בטבעת במידה הנכונה).

השימוש במקטין טבעת הוא יעיל כי הוא יחסית נוח, הוא מהווה פתרון זול מאוד (ניתן להזמין כמות יחסית גדולה בזול מהאינטרנט אפילו), בעקבות זה שהוא עשוי מסיליקון הוא עמיד במים, ככה שגם אם שוטפים ידיים, לא צריך לחשוש שהטבעת תזוז מהאצבע.

גם אם החלטת שאת שולחת את הטבעת לצורף אבל את רוצה להשוויץ בטבעת לאירוע כלשהו, את יכולה להשתמש במקטין טבעת כפתרון ביניים עד שהצורף יקטין את הטבעת באופן קבוע.

 

הפתרונות היצירתיים במיוחד

שני הפתרונות האלו נעשים באמצעות חומרים שניתן למצוא בבית בקלות, אבל הם פתרונות זמניים במיוחד וכנראה קצת פחות נוחים משני הפתרונות שלמעלה.

 

סלוטייפ

למרות שזה נשמע מצחיק – סלוטייפ יכול לפתור לכן את הבעיה בקלות. כל מה שצריך לעשות זה לחתוך חתיכה צרה יחסית (ברוחב של הטבעת) ולהדביק ככה את הטבעת לאצבע עצמה. צריך מעט ללחוץ על הטבעת כמובן כדי שהיא תדבק.

 

דבק

בדומה לפתרון הקודם, גם כן, מריחה של דבק פשוט על החלק המתאים של האצבע והמתנה של כמה דקות יכולה לעשות את העבודה. כאשר משתמשים בדבק חובה לשים לב שהוא דבק שאינו רעיל לשימוש בעור ושאינו קבוע.

 

טבעות עם יהלום

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות לילדים
מתנות
5 מתנות שוות שאפשר להביא לילדים שלכם

הענקת מתנות לילדים שלנו היא דרך מיוחדת להראות את האהבה והאכפתיות שלנו. עם זאת, בעולם מלא בצעצועים וגאדג'טים, משימה זו יכולה להיות מאתגרת במציאת מתנות משמעותיות וראויות שישפיעו לאורך זמן

מתנות לאירועים
מתנות
5 רעיונות למתנות לאירועים

רבים מאתנו מכירים את הרגע שבו הם מוצאים את עצמם תוהים מה הם יכול להעניק במתנה לאירוע מסוים. המצב הזה בא לידי ביטוי לא פעם לפני אירועים קטנים וגדולים כאחד.

תכשיטים ומעבר
בחירת שרשרת יהלומים לאישה

כולנו זוכרים את הצילום האייקוני של מרלין מונרו כאשר על צווארה מונח שרשרת יהלומים. כיום, גם לכם ניתנת ההזדמנות לרכוש – וזאת בזכות חברת מיליון דיימונדס, החברה המובילה כיום בתחום