יפה ונוצצת: 4 טיפים שיגרמו לך להרגיש הכי יפה שיש לפני כניסת השבת

לעיתים נדמה לנו שהזמן עובר יותר מהר בימי שישי מאשר בימי חול. שכן, היום רק מתחיל ואנחנו כבר מוצאות את עצמנו יושבות מסביב לשולחן השבת. סביר להניח שאת מכירה בתחושה זו מקרוב ומוצאת את עצמך לא פעם מארגנת את הבני הבית, בעוד את מסתובבת עד הרגע האחרון עם בגדים שמתאימים ליום חול. אם כך, כדאי שתדעי שיש לנו פתרון עבורך. הישארי כאן ותכירי ב – 4 הטיפים שיגרמו לך להרגיש הכי יפה לפני שהשבת תיכנס.

 

טיפ ראשון – תקדישי זמן לטיפוח הפנים והגוף

שגרת טיפוח הינה חשובה במיוחד עבור כל אישה. זה הרי ידוע שאנחנו רוצות להיראות טוב בימי חול ובמיוחד ביום השבת. לכן, נמליץ להכניס לסדר היום שלך שעה אחת של טיפוח הגוף. כדאי לעשות זאת ביום רביעי או חמישי, כדי שלא תמצאי את עצמך מתארגנת בזמן הבישולים.

טיפוח הגוף

טיפ שני – תכיני את בגדי השבת והאקססוריז מראש

אם את רוצה להדליק את נרות השבת בנחת, בזמן שאת לבושה ומוכנה לקבל את השבת, עלייך להכין ערב מראש (כלומר, בלילה של יום חמישי) את הבגדים שישמשו אותך לערב שבת. ההמלצה היא להניח על המיטה או על מעמד ייעודי 2 חלוקי שבת לנשים שאת אוהבת במיוחד (ברגע האחרון תוכלי לבחור את זה המתאים לך ביותר מכל הבחינות), תכשיטים שתואמים ללבוש וכיסוי ראש או פאה. ברגע שהדברים הללו יעמדו לרשותך, את תוכלי להיכנס לחדר ולהתארגן תוך זמן קצר.

 

טיפ שלישי – תבדקי מראש את תקינות הבגדים והאקססוריז הנלווים

את רוצה להיות בטוחה בכך שתגיעי לארוחת עם חלוק לשבת שיחמיא לך ואקססוריז שישלימו את הלוק על הצד הטוב ביותר. כדי שזה יקרה, עלייך לבדוק מראש שאין כתמים על החלוק ושהתכשיטים והנעליים תקינים לחלוטין. בדיקה זו תקנה שקט נפשי ותאפשר להתארגן בזריזות, בידיעה שלא יהיה צורך להחליף בגדים, גרביים, נעליים או כל פריט אחר במהלך השבת.

 

טיפ רביעי – תקבעי שעה מסוימת שבה תתארגני לבדך מעתה ואילך

התארגנות לקראת יום שישי עשויה להיות מלחיצה במיוחד, בגלל לוח הזמנים הצפוף. ניתן להימנע מלחץ זה בקלות. נמליץ ליידע את הבעל והילדים אודות שעה מסוימת שבה את מקדישה זמן לעצמך בלבד. ברגע שתעשי זאת, את תוכלי להיכנס לחדר, לשמוע מוזיקה חסידית ולהתארגן ברוגע.

 

מילים אחרונות לסיום

כל אישה יכולה להיראות נוצצת ויפה זמן רב לפני שהשבת נכנסת. כעת את יודעת מה עלייך לעשות, במטרה להגיע לתוצאה הרצויה הזו. נמליץ לך ליישם החל מיום חמישי הקרוב את 4 הטיפים שהוצגו לעיל, כדי שתוכלי להגיע מוכנה ליום שישי. נאחל שתראי הצלחה בתחום זה בקרוב ושלא תדעי עוד לחץ בכל הנוגע להתארגנות לקראת שבת המלכה.

יפה ומבריק

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חֲזִיָה
כללי
איך יודעים אם חזייה היא איכותית?

מציאת חזייה מתאימה ואיכותית חיונית לנוחות, תמיכה וביטחון כללי. עם זאת, עם אינספור אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מאתגר לקבוע אילו חזיות הן באמת באיכות טובה. במדריך מקיף זה, נחקור

מתנות והמלצות
מה תקנו לגבר ליום ההולדת גריל גז או שעון

ימי הולדת הם בהחלט סיבה מספיק טובה למסיבה, ואחת מהשאלות שעולות לקראת היום הגדול היא איזה מתנה תוכלו לקנות לגבר? הרי ברור לכולם כי לקנות מתנה לגבר זה הרבה יותר

וורדים
תכשיטים ומידע
מתנה לבת זוג ליום הולדת

נשים אוהבות שמגיעים אל ליבם באמצעות שי יפה ונוגע ללב. הלב של האישה לא נוטה להכניס אליו את בן זוגה במהירות, אלא עליו להשיג את מקומו ואז היא תתמסר אליו