כמה עולה טבעת הצעת נישואין

עומדים להציע נישואין? רגע לפני ששוכרים את שירותיה של חברת הפקות להצעות נישואין בים ובמקומות אחרים, בודקים כמה עולה טבעת נישואין. שיהיה את כל המזל והטוב שבעולם, אתם עומדים להתחתן. אז כמה תעלה הטבעת? מחירים לפניכם, קולקציות 2019 וגם 2020. 

נשים חולמות על הרגע הזה מאז היותן צעירות, גברים בסדרך כלל פחות. בכל מקרה, חתונה זהו יום מרגש הכולל תהליך מסוים לפניו. בעוד שלפעמים התהליך של לפני החתונה עשוי להיות פשוט עבור אנשים מסוימים, במקרים אחרים אנשים ייטו להסתבך ולהסתרבל, מה שיחייב סיוע מקצועי. במי יהיה עליהם להסתייע? 

 

הפקה מקצועית של הצעות נישואין (ומחירי טבעות ל-2020)

לרוב, יהיה מומלץ לשכור את השירות של חברת הפקות מקצועית, כמו חברת להציע נישואין בקלות – הפקות הצעת נישואין בלוקיישנים מהממים ובליווי אטרקציות. כעת, בואו נדבר על מחירים של טבעות נישואין מסוגים שונים. 

בין אם אתם מציעים בקרוב או בעתיד הקצת יותר רחוק, כדאי לדעת שטבעות נישואין מתחילות בדרך כלל במחירים של 2,500 ₪ ומעלה. תוכלו לרכוש טבעת אירוסין EMMA החל מ-3,000 ₪, בעוד שתמיד יהיה אפשרי להשקיע יותר ולרכוש טבעות מאוד איכותיות. 

כמה תעלה לי טבעת אירוסין? 

טבעת אירוסין מסוג OPAL תעלה לכם כבר 3,500 ₪, בעוד שטבעת מסוג ARIA תעלה לכם כמעט 5,00 ₪ בממוצע. אם תרצו, תוכלו כמובן גם לרכוש טבעת נישואין זולה יותר, כמו למשל טבעת מסוג MIA, שעולה 1,900 ₪ בממוצע. 

טבעת יהלומים קלאסית אפשר לרכוש בסכומים יחסית ידידותיים, כמו למשל טבעת אירוסין CLASSIC שעולה בערך 2,200 ₪. כמובן שניתן להוציא על טבעות אירוסין סכומים הרבה יותר גדולים, כמו למשל טבעות שאנשים רוכשים בסכומי עתק של אלפי דולרים. 

מחירי טבעות אירוסין

אם אתם עדיין לא מוכנים להשקעה מהסוג הזה, אתם יכולים ללכת על טבעות ביניים, שעדיין מאוד איכותיות. טבעת אירוסין מזוג ZAHARA אמנם לא תעלה לכם אלפים רבים של דולרים, אך במחיר של 9,800 ₪ אתם בהחלט מבטיחים לארוסתכם איכות אמיתית. 

בשורה התחתונה, אין גבול לסכום אותו ניתן להוציא על טבעות אירוסין, כשם שאין גבול לאהבה שלנו אל בני הזוג. וכשמדברים על אהבה ללא גבולות, מדברים על הפקות של הצעות נישואין. 

 

הדרך הכי קלה להציע נישואין והכי מבטיחה 

הפקת הצעת נישואין בים המלח כוללת את כל מה שתצטרכו, בכדי שהיא תגיד לכם "כן". אתם מוזמנים להסתייע בצוות המומחים האמיתיים של חברת להציע נישואין בקלות – הפקות הצעות נישואין בכל הארץ ובלוקיישנים מיוחדים ביותר (בליווי אטרקציות גם). 

בעזרת ליווי וסיוע מקצועיים, גם אתם תוכלו להציע נישואין בקלות. בהצלחה, תהנו מהתהליך הזה, שעשוי להיות מסורבל, אך הוא גם ייחודי ומרגש בטירוף. זקוקים לייעוץ או סיוע? אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות מומחי הפקות שעומד לשירותכם. 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תליון זהב 14 קראט
תכשיטים
איך ניתן לעצב תליון זהב 14 קראט

לב זהב, ידי זהב, בחור זהב ושווה זהב – אלה רק חלק מהמחמאות שאנחנו נותנים לאנשים שאנחנו מעריכים ושאנחנו אוהבים, שכוללות את המילה זהב. המילה, שהתחילה כשמה של מתכת צהובה

פנים
תכשיטים ומידע
צמוד או נופל? כך תבחרי עגילים

בחירת העגילים הנכונים היא לא רק עניין של אופנה, אלא גם עניין של פרופורציה. עגילים נכונים יכולים לשפר את תכונות הפנים שלך, בעוד שהעגילים הלא נכונים יכולים לגרום לפנים שלך

שרשרת כתר
תכשיטים ומידע
יתרונות וחסרונות בבחירת תכשיט לגבר

יופי הוא בעיני המתבונן ואין אדם אשר יתווכח על זה. יש דברים הנראים יפים לאדם אחד ואילו אחר חושב כי הם מכוערים. זה נכון כאשר אנו מדברים על יופי של

שעון יוקרתי
תכשיטים ומידע
מה עדיף – שעון כסף או שעון זהב לגבר?

אנחנו לא מרבים לחשוב על כך אך לזמן יש משמעות אדירה בחיים שלנו. אנו הולכים לעבוד בזמן קבוע, אנו מבצעים ניסויים מדעיים על פי זמנים, אנו תלויים בלוח הזמנים של