האם כדאי להציע נישואין עם טבעת אינטרניטי?

שואלים את עצמיכם מהי טבעת איטרניטי? טבעת זו משובצת יהלומים לכל אורכה וניתן למצוא אותה בחנויות תכשיטים.

הטבעת קנתה לה קהל רב של מעריצות, כמעט כל אישה חולמת שיקנו לה טבעת כזו.

הטבעת עוצבה במקור לנשים שנמצאות זמן רב בתוך קשרי נישואין. הטבעת מבטאת את האינסופיות של האהבה בכך שהיא משובצת לכל אורכה ביהלומים.

היהלומים שנרקמים למעגל אינסופי מתקשרים בצורה עוצמתית לנצח שבאהבה.

חושבים להציע נישואין עם טבעת וזו מתלבטים אם זה מתאים? אל דאגה – אנחנו פה בשבילכם! בכתבה הבאה תמצאו את כל התשובות.

 

האם כדאי להציע איתה נישואין?

ברור שאפשר! כל טבעת שהאהובה שלכם רוצה היא מתאימה להצעת נישואין. אין חוק שאוסר להציע נישואין עם טבעות אינטרניטי, לכן אתם יכולים להרגיש חופשי. אז אחרי שפתרנו את הסוגיה הזו, הגענו לחלק החשוב – איך תבחרו טבעת איטרניטי מתאימה?

 

קריטריונים חשובים

  1. גוון – חשוב שתבינו יחד עם אשתכם לעתיד איזה גוון היא רוצה – זהב לבן, הזב אדום, זהב 14 קראט או 18 קראט וכו1. לכל סוג של זהב יש צבע אחר, חשוב להתמקד בבחירת הצע יותר מאשר בפרמטרים האחרים כיוון שהוא הכי משפיע על מראה הטבעת.
  2. גודל היהלומים – ניתן לבחור גדלים שונים של יהלומים. כיוון שיהלומים קטנים יוצרים מראה עדין יותר, מומלץ לבחור אותם לבחורה צעירה שמתארסת. אך אם היא מעדיפה את הטבעת העבה – זה גם טוב, הכי חשוב מה שהיא רוצה!

 

איך תדעו אם החנות טובה?

חנות טובה היא חנות ששמעתם עליה המלצות רבות. כמו כן, חשוב לברר כי יש אחריות לכמה שנים ושניתן להגיע לתיקונים במקרה הצורך. בנוסף, חשוב לבחור חנות בה תמצאו את הטבעת שתאם אוהבים, ולא חנות שנחשבת לאופנתית ויוקרתית.

 

חצי אינטרניטי – מושלם לאירוסין

חוץ מהטבעת הרגילה, ישנו דגם נוסף – טבעת שרק חציה הקדמי משובץ ביהלומים קטנות. טבעת זו מתאימה יותר לטבעת אירוסין משתי סיבות. ראשית, היא עדינה ומתאימה לבחורות צעירות. חשוב לציין שאם קניית הטבעת נעשית בהפתעה עדיף לקנות חצי אינטרניטי כי רוב הבנות הצעירות מעדיפות אותה. שנית, המחיר של החצי הוא זול יותר וברך כלל יותר מתאים לכיס של בחורים צעירים.

 

לסיום – רק אושר לזוג הצעיר

"אביא לך אבנים מהירח, מה שתבקשי, מה שרק תרצי" – המשפט הפשוט הזה מלמד כי מה שבאמת חשוב בזוגיות זה להקשיב אחד לשני. הטבעת רק מסמלת את האהבה ואת הנכונות להקשיב זה לזה, אך היא לא העיקר. גבר שקשוב לאישה שלו יעשה אותה מאושרת ולא הטבעת. טבעת איטרניטי מתאימה מאוד לאירוסין כיוון שהיא מבטאת את הנצחיות שבאהבה ואת ההתמסרות זה לזה. מחפשים טבעת איטרניטי להצעת נישואין? היכנסו לאתר.

 

מארז מעוצב

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גבר מציע את חברתו
כללי
איך תדע שהגיע הזמן להציע לה?

השאלה שמעסיקה גברים רבים בישראל היא מהו הטיימינג הנכון להצעת נישואים. אם זה מעסיק גם אתכם, אתם ממש לא לבד. הצעת נישואים זה רגע מרגש, מפחיד ומיוחד. ולכן קשה לדעת

שעון יד
בלוג התכשיטים של דנה
שעונים ממותגים לגבר

.רוצה להעניק לגבר שלך שעון יוקרתי מהמותגים המובילים בעולם? באמצעות אתר CarryOnline זה אפשרי. כל הפרטים – במאמר הבא שעונים לגבר – המתנה המושלמת אם בן זוגך עתיד לחגוג יום

תליון
תכשיטים ומידע
איך מרכיבים שרשרת ייחודית כמתנה לבת הזוג?

אם אתם מחפשים מתנה לבת הזוג שלכם והייתם רוצים למצוא משהו מיוחד ושונה מהתכשיטים הרגילים שיש בחנויות תוכלו להרכיב שרשרת ייחודית ואישית בהתאמה אישית לאופי והסגנון של בת הזוג שלכם.

עגילי חישוק
תכשיטים ומידע
האם עגיל הליקס הוא הטרנד החדש?

את מחפשת את העגילים החדשים שתוכלי לקנות לעצמך? אם כך, ברור מדוע את חושבת על אפשרויות שונות, כי האמת היא, שבתחום העגילים יש לא מעט חידושים והמצאות כך ששווה לבדוק