מתנות ליולדת מבית המותג COOL BABY

מחפשים מתנה ליולדת? רוצים להרכיב מתנה בהתאמה אישית? דרך אתר COOL BABY תוכלו למצוא כל מה שתרצו ליולדת ולתינוק. פריטים איכותיים, מיצורים בישראל, ידידותיים לסביבה, כותנה אקולוגית והיפו אלרגנית. לאחר שהרכבתם את החבילה המושלמת תוכלו לשלוח בכל חלקי הארץ עד לכתובת היולדת. אפשר גם להזמין מתנה כחברה המביאה את המתנה לעובדיה וגם כלקוחות פרטיים שרוצים לפנק את היולדת.

 

 COOL BABY

https://coolbaby.co.il הוא מותג ישראלי דרכו ניתן להזמין מתנות מעוצבות ליולדת ולרך הנולד. כאמור, הפריטים עשויים מכותנה אקולוגית היפו אלרגנית (100% כותנה סרוקה) המונעת שפשופים בעור התינוק הרגיש. באתר תוכלו למצוא מגוון גדול של מתנות ליולדת, תוכלו להרכיב אישית את המתנות המעוצבות בהתאם לתקציב, ליולדת , למין התינוק ויש אפילו מתנות לתאומים וגם לאחים הגדולים. המתנות נשלחות לכל רחבי הארץ גם דרך המגזר הפרטי וגם דרך המגזר העסקי.

 

המוצרים

באתר תוכלו למצוא מגוון מוצרים רחב, את המתנות ליילוד ניתן לבחור לפי המין. בנוסף, ישנם מגוון מוצרי טיפוח ליולדת. עיקר המוצרים שתמצאו באתר הם מוצרי טקסטיל חיוניים ושימושיים לתינוק כמו למשל: חיתולי בד, סדינים, אוברולים, מגבות במבוק, כריות ונשכנים. כאמור, מוצרי הטקסטיל הם באיכות גבוהה ומיוצרים בישראל עם 100% כותנה מתאימה לעורו הרגיש של התינוק ומונעת שפשופים.

 

עלויות

העלויות משתנות בהתאם לסוג המוצר כדלקמן:

  • שמיכות וסדינים- בין 65 שקלים ל-270 שקלים.
  • נחשושים- בין 120 שקלים ל-200 שקלים.
  • נשכנים ומחזיקים למוצץ- בין 30 שקלים ל-70 שקלים.
  • מגבות- 130 שקלים כאשר יש לציין שהמגבות עשויות מבקבוק איכותי.
  • ריפודיות לעגלה- 130 שקלים.
  • כריות- 60 שקלים.
  • מוצרי טיפוח- 35 שקלים ועד 65 שקלים.
  • מבחר בובות כמתנות לאחים הגדולים- 165 שקלים ועד 300 שקלים.
  • מארזים לתאומים- 250 שקלים עד 450 שקלים.
  • שוברים ליולדת- 250 שקלים עד 1000 שקלים.
  • מארזים לתינוק- 250 שקלים עד 500.
  • ביגוד- מבחר אוברלים לבנים ולבנות ב 80 שקלים.

כפי שאתם רואים, מגוון המחירים הוא גדול ואתם בהחלט יכולים למצוא מתנה ליולדת בתקציב שלכם. כמובן שתמיד אפשר להתאגד כמה אנשים יחד ולהגדיל את התקציב למארז גדול ב-500 שקלים או שובר מתנה על סך 1000 שקלים.

 

לסיכום

מותג COOL BABY בהחלט הופך את החיים לקלים יותר כשזה נוגע לבחירת מתנה ליולדת. ניתן להרכיב מתנה בהתאמה אישית עם משלוחים לכל חלקי הארץ. האתר מציע מתנות גם לתינוק, גם לאם, גם לתאומים ואפילו לאחים הגדולים. את המתנות לתינוק ניתן לבחור לפי מין התינוק וטווח המחירים רחב כך שיש מתנה עבור כל תקציב. מוצרי הטקסטיל איכותיים ומיוצרים בישראל. 100% כותנה סרוקה שמתאימה לעור הרגיש של התינוק. ליולדת אפשר לבחור ממגוון מוצרי הטיפוח הקיימים וניתן גם להזמין מארזים או שוברי מתנה. אז שיהיה במזל טוב!

 

 

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תליון
תכשיטים ומידע
איך מרכיבים שרשרת ייחודית כמתנה לבת הזוג?

אם אתם מחפשים מתנה לבת הזוג שלכם והייתם רוצים למצוא משהו מיוחד ושונה מהתכשיטים הרגילים שיש בחנויות תוכלו להרכיב שרשרת ייחודית ואישית בהתאמה אישית לאופי והסגנון של בת הזוג שלכם.

שרשרת ייחודית
טיפים לשמירה על התכשיטים
עו"ד חברת תכשיטים

הקשר בין חברת תכשיטים לעורך דין נשמע כמו הקשר בין קרוקודיל וצמר גפן, אבל מסתבר שלא כך הדבר. כיום כל חברת תכשיטים באשר היא מחויבת להחזיק עורך דין צמוד. אז

גבר כורע ברך
תכשיטים ומידע
המדריך המלא להצעת אירוסין רומנטית

עמוק בפנים אתה יודע שהאישה שלצידה אתה מתעורר כל בוקר היא האישה שאיתה תרצה לחיות את שארית חייך? אם כך, ברור מדוע התחלת לחשוב על הצעת נישואין מיוחדת ויפה, כי