מתנות לפיוס האישה – כמה מוצרים שאתם חייבים להכיר

רבת עם האישה ומחפש איך לפייס אותה בדרך כיפית ומהנה לשניכם? משחקי סקס הם רעיון מעולה! אבל איך בוחרים את האחד שגם אתה וגם האישה תוכלו ליהנות ממנו? במאמר הבא נסביר על סוגי צעצועי מין שונים שתוכל לבחור מתוכם.

 

ויברטור שרביט

ויברטורים הם ככל הנראה הסוג הנפוץ ביותר של צעצועי מין. ויברטורים בצורת שרביט פועלים בסל"ד גבוה יותר, כך שהם אינטנסיביים יותר מכל סוג ויברטור אחר. הם עובדים ממש טוב עבור אנשים שנהנים מתחושה חזקה, או שמתקשים ליהנות בלי גירוי עז.

ויברטורים מסוג זה יכולים לשמש גם להפעלת גירוי גם לא באזורי איברי המין – הם משמשים כמעסים בגב ובכתפיים, או צעצוע למשחק עוצמתי בפטמות.

 

ויברטור לדגדגן

ויברטורים לדגדגן הפכו לסוג משל עצמם. הם בדרך כלל קטנים בהרבה, פחות בצורת פאלית, ומיועדים במיוחד עבור הדגדגן. הם הטובים ביותר עבור נשים שאוהבות גירוי ישיר של הדגדגן. יש גם ויברטורים של דגדגן שנראים כמו חפצים יומיומיים כמו שפתון או שרשרת – כיף!

 

צעצועי שאיבת דגדגן

כשמם כן הם, צעצועי שאיבת דגדגן משתמשים בלחץ אוויר כדי ליצור שאיבה עדינה. הם מעניקים תחושה מאוד שונה מוויברטורים. נשים שבאמת אוהבות יחסי מין אוראליים או תחושה של בן זוג שמשחק בלשונו סביב הדגדגן שלהן, ונשים שמרגישות שרטט מעניק להם תחושה אינטנסיבית מדי, ייהנו מאוד מסוג זה.

אם אישה מנסה צעצוע שאיבת דגדגן מכיוון שהדגדגן שלה רגיש במיוחד, ראשית יש להשתמש בו מעל התחתונים, ואז למרוח טיפה של חומר סיכה על קצה הצעצוע.

 

דילדו

כל דבר שמעוצב בצורה מעורפלת שנועדה לדמות חדירת פין, נקרא דילדו. הם יכולים להיות בכל אורך או היקף – יש כאלה שהם שני סנטימטרים וכאלה בגודל מפלצתי. אנשים שנהנים מתחושת החדירה או מהתחושה שהנרתיק או פי הטבעת נחדרו, עשויים ליהנות ממשחק בדילדו.

אמנם דילדו נועד לדמות חדירת הפין, אבל זה לא אומר שכל דילדו נראה כמו פין מציאותי. למעשה, רובם לא – יש אפילו כאלה שמדמים קרחונים, זרועות או סוכריה על מקל.

 

פלאגים אנאליים

פלאגים הם מעולים להתנסות במשחק אנאלי. הם יכולים ללמד את את הגוף לקבל חדירה אנאלית, ולהכשיר את הסוגר שלך להירגע  ולא להילחץ מצעצועים בגדלים שונים. אבל, כדי שלא תחשוב שתקעים הם רק אבן דריכה למין אנאלי מלא, הם מדהימים בלעורר את טבעת העצבים סביב פי הטבעת.

מה ההבדל בין שימוש בתקע התחת לבין שימוש בדילדו? דילדו דינמי יותר ונועד כדי שיוציאו ויכניסו אותו, בעוד שפלאגים בדרך כלל נכנסים ונשארים בכדי לתת תחושת מלאות מתמשכת. לפלאגים אנאליים יש בסיס רחב, מה שאומר שניתן להשתמש בהם בבטחה גם מבלי להיות מחוברים לאביזר נוסף, כמו רתמה.

 

דילדו סגול וקונדומים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרשרת ייחודית
טיפים לשמירה על התכשיטים
עו"ד חברת תכשיטים

הקשר בין חברת תכשיטים לעורך דין נשמע כמו הקשר בין קרוקודיל וצמר גפן, אבל מסתבר שלא כך הדבר. כיום כל חברת תכשיטים באשר היא מחויבת להחזיק עורך דין צמוד. אז

תליון זהב 14 קראט
תכשיטים
איך ניתן לעצב תליון זהב 14 קראט

לב זהב, ידי זהב, בחור זהב ושווה זהב – אלה רק חלק מהמחמאות שאנחנו נותנים לאנשים שאנחנו מעריכים ושאנחנו אוהבים, שכוללות את המילה זהב. המילה, שהתחילה כשמה של מתכת צהובה

נעליים
תכשיטים ומידע
המתנה המושלמת לגבר שלך

יום ההולדת של בן הזוג מתקרב, ושוב נתקעת במצב בו את לא יודעת מה לקנות? יום האהבה הגיע ואת לא רוצה לרכוש את אותה המתנה הנדושה והצפויה? המאמר הזה הוא

עניבה מעוצבת
כללי
חשיבות האקססוריז

החליפה היא חלק משמעותי מאוד במראה אלגנטי אבל בדרך למראה מסוג זה, יש עוד כמה תחנות בדרך והן האקססוריז השונים. כאשר לובשים רק חליפה, ללא האביזרים האחרים, היא כמובן נראית