5 מתנות מומלצות לחברה שהתחתנה

איזה כיף שעונת החתונות מתחילה, שמלות נוצצות, תסרוקות מהממות, איפור משגע… נכון שזה מעט מאתגר כלכלית אך יחד עם זה, יש הרבה כל כך הרבה שמחה והתרגשות באוויר. גם תמיד יש את החברה הטובה הזאת שהיא פותחת לכולן את "דלת החתונה" ואחריה פתאום כולן מתחתנות. סביב אירוע החתונה הנוצץ, יש גם עוד מסיבות נלוות כמו אירוסים, חינה, שבת חתן ובכלל כל עדה והמסורת שלה. במסיבות אלו נהוג גם כן להעניק מתנה לכלה הטרייה.

 

מסיבות גדולות, מתנות גדולות

כשאחת מהחבורות שלנו מתחתנות אנחנו בדרך כלל מתארגנות כולן יחד כדי לקנות לה מתנה אחת גדולה ויפה. האמת שאפשרויות המתנות הן רבות אבל בכל מקרה צריך להתאים את אופי המתנה לאופי הכלה הטרייה. אם כך , ישנן חמש מתנות מומלצות לחברה שמתחתנת –

  1. עולם הביגוד הוא כל כך רחב ולכן אפשר להתמקד על סגנון מסוים שהיא אוהבת. למשל בגדי ספורט, ואז אפשר לקנות לה סט מהמם של גופית ספורט וטייץ מתאים. או שאם היא אוהבת שמלות, אפשר לקנות לה שמלה מהממת בסגנון שהיא אוהבת.
  2. עולם התכשיטים גם הוא מאוד רחב שכולל בתוכו כל כך הרבה סגנונות ועיצובם. ואם בכל זאת בוחרים ללכת לכיוון התכשיטים, תחשבו קודם כל על אילו תכשיטים היא בדרך כלל עונדת, זהב, כסף וכו' ולפי זה החליטו מה לרכוש לה.
  3. עולם הטיפוח שכולל בתוכו איפור ותמרוקים שונים כמו קרמים לגוף או קרמים לטיפוח הפנים, בשמים ועוד. הרי בואו נודה, כולנו יודעות מה החברה הטובה שלנו אוהבת למרוח על עצמה או באיזה בושם היא אוהבת להתבשם ולכן זה מאוד קל לפנות לכיוון הזה.
  4. עולם הלבשה תחתונה הוא מגוון ויש מבחר ענק של סגנונות ועיצובים מהממים שבאמת מתאימים לכל אחת. לכן אם בחרתם באופציה זאת תיכנסו לאתר –הרמוסה הלבשה תחתונה שם תוכלו להתרשם מהמבחר האדיר של כל פריטי הלבשה תחתונה שקיימים כמו סטים של פיג'מות יומיומיות לצד פיג'מות נועזות יותר. סטים של תחתון חוטיני לנשים עם חזייה תואמת, חלוקי סאטן ובגדי גוף תואמים ועוד הרבה פריטים שיכולים להתאים לכל אחת.
  5. עולם עיצוב הבית, דווקא יש כאלה שיעדיפו מתנות שקשורות לעיצוב הבית כדי שהחתן יוכל ליהנות ממתנות אלו גם כמו למשל שעון קיר, פמוטים של שבת, חנוכייה מעוצבת, סט של סירים מחברה טובה ומוכרת אולי אפילו סט של מגבות גוף ופנים ובכלל כל מה שקשור לעיצוב ונוחות בבית.

 

לסיכום

לא משנה בסופו של דבר מה תחליטו לתת לחברה שמתחתנת העיקר הכוונה שלכן והרצון שלכן להעניק לה מתנה ביום החשוב שלה ועצם זה שאתן שם ומשמחות אותה זו כבר מחווה ענקית שאיננה- מובנת מאליה. אם כן, תבלו ותיהנו.

מזל טוב!

מארזים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעונים
תכשיטים לגבר
10 תכשיטים לגבר שחזרו לאופנה

מאז ימי האדם הקדמון אנשים הלכו עם תכשיטים כן גם גברים. כך למשל מאה השמונה עשרה היה נהוג בחצרות אירופה שגברים ילכו עם פאות וזו דוגמא אחת כיצד תכשיט היה

צמיד זהב
תכשיטים ומידע
3 צמידים לגבר שהם מושלמים לקיץ!

הקיץ הישראלי מביא אלינו את האבטיחים, הים, החופש הגדול וגם את החום, הלחות, והזיעה. האחרונים מחייבים אותנו להתאים את ארסנל התכשיטים שלנו למאפייני העונה החמה. תכנון נכון של התכשיטים יעזור

תכשיט מעוצב
תכשיטים ומידע
התכשיטים של חברת דיימונד פקטורי

רוצה לשדרג את המראה בקלות? באמצעות מגוון התכשיטים של חברת דיימונד פקטורי  – זה אפשרי! רכישה של תכשיטים מחברה מקצועית ומובילה יכולה לשדרג את המראה הכללי, באופן קל ופשוט. כיצד?