נופל או צמוד? כך תבחרי עגילי יהלום

עגילים קלאסיים ועדינים או עגילים בולטים ומיוחדים? כל מה שרצית לדעת על עגילים נופלים או צמודים והלוק שמתאים להם.

 

הקדמה-

עגילי יהלום הם השקעה מצוינת בעצמך, כשמסתכלים על הבחירה בתכשיט עצמו חשוב לבחור בעגילים שישמו אותך כמה שיותר. לשם כך חשוב שתדעי על כל היתרונות והחסרונות של עגילי היהלום הצמודים והנופלים.

עגילי יהלום

עגילי יהלום-

עגילי יהלום הם תכשיטים יוקרתיים שלרוב עשויים ממתכת יקרה כמו זהב 14 קראט. התכשיט משובץ ביהלומים טבעיים או ביהלומי מעבדה והמחירים שלו לרוב נעים בטווח האלפי שקלים. העגילים קיימים בכל מיני סוגים וצורות והם נבדלים זה מזה בשיבוץ, בצורה, במתכת, ביהלום ובעוד לא מעט פרמטרים.

אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר שמחלק את סוגי העגילים לשניים הוא ההבדל בין עגילים צמודים לנופלים. עגילים צמודים הם עגילים שיושבים על מוט בתוך האוזן- כך שהשיבוץ יושב על התנוך בצורה שטוחה וצמודה, עגילים נופלים לעומת זאת הם עגילים תלויים שלרוב מושחלים דרך החור ומתנופפים מתחת לתנוך האוזן.

 

עגילים צמודים ונופלים-

גם בתוך הקטגוריה של העגילים הצמודים קיימים אינספור סוגים וסגנונות של עגילים צמודים. עגילים פשוטים יותר או מורכבים יותר, כאלו משובצים ביהלום וכאלו שעשויים רק ממתכת. עגילים נופלים הם כל העגילים שנכנסים לקטגוריה של עגילים ״תלויים״, כלומר עגילים שרק חלקם יושב בתוך האוזן והשאר תלוי מתחת לתנוך בצורה משוחררת.

עגילי יהלום

יתרונות וחסרונות-

כשמגיע השלב לבחור בין העגילים הצמודים לבין העגילים הנופלים לכל סגנון יש את היתרונות והחסרונות שלו- למרות שהם נקראים חסרונות העגילים בעצם תלויים בהעדפה אישית ואף מאפיין שלהם הוא אינו חיסרון. הנה רשימת ההבדלים בין עגילים צמודים לנופלים:

  • מראה בולט: ההבדלים בין העגילים הצמודים לנופלים הוא קודם כל במראה שלהם- העגילים הצמודים הם קטנים יותר ופחות בולטים לעומת העגילים הנופלים שלרוב נראים יותר לעין. ההבדל בין השניים יכול להשפיע על איזה מהם עדיף לאירוע, מי מהם עדיף לאיזה תלבושת וגם על כמה שאת אוהבת שהעגילים שלך בולטים ביום יום.
  • נוחות כללית: לרוב עגילים נופלים הם מעט כבדים יותר מהעגילים הצמודים, כך שהעגילים הצמודים מתאימים יותר לשימוש יום-יומי ולענידה לעתים תכופות. גם העגילים התלויים נוחים אבל הם לרוב יתאימו לתקופות קצרות יותר של זמן ויהיו פחות נוחים בשינה.
  • התאמה ללוקים: לכל תלבושת קיימים התכשיטים המושלמים בשבילה, לרוב תלבושות יותר פשוטות יזדקקו לתכשיט מושך ובולט ותלבושות יותר מסובכת יקראו לעגילים פשוטים. העגילים הנופלים יכולים לשדרג כל תלבושת והעגילים הצמודים מתאימים עם רוב הבגדים.

 

לסיכום-

עגילי יהלומים מגיעים בכל מיני צבעים וצורות- כשמגיעה השאלה האם לבחור בעגיל צמוד או נופל הכל תלוי במה שאת מחפשת. היתרונות והחסרונות נועדו להצביע לך על סוג התכשיט שאת מחפשת- נופל או צמוד.

עגילי יהלום

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חֲזִיָה
כללי
איך יודעים אם חזייה היא איכותית?

מציאת חזייה מתאימה ואיכותית חיונית לנוחות, תמיכה וביטחון כללי. עם זאת, עם אינספור אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מאתגר לקבוע אילו חזיות הן באמת באיכות טובה. במדריך מקיף זה, נחקור

עגילי יהלום
תכשיטים
מה ההבדלים במחירים בעגילי היהלומים השונים?

מי שמתעניין ברכישת עגילי יהלומים לאחרונה, עשוי למצוא את עצמו מבולבל מעט. שכן, ההיצע הרחב מסנוור את העיניים ומקשה על הבחירה. הרי היהלומים גורמים לכולנו לרצות לקנות אותם, את כולם,

מדדים
תכשיטים ומידע
האם ניתן לקנות ביטקויין באשראי?

הביטקוין מושך לא מעט אנשים, ויש לכך סיבות טובות. מאז שהוא פרת לחיינו לפני כמה שנים, כל מי שעוסק בשוק ההון לא יכול להתעלם ממנו. בין אם אתם מעוניינים לרכוש

עגילי חישוק
תכשיטים ומידע
האם עגיל הליקס הוא הטרנד החדש?

את מחפשת את העגילים החדשים שתוכלי לקנות לעצמך? אם כך, ברור מדוע את חושבת על אפשרויות שונות, כי האמת היא, שבתחום העגילים יש לא מעט חידושים והמצאות כך ששווה לבדוק