עו"ד חברת תכשיטים

הקשר בין חברת תכשיטים לעורך דין נשמע כמו הקשר בין קרוקודיל וצמר גפן, אבל מסתבר שלא כך הדבר. כיום כל חברת תכשיטים באשר היא מחויבת להחזיק עורך דין צמוד. אז למה כל כך חשוב להחזיק עורך הדין ובאילו מקרים הוא נכנס לפעולה.

טבעת שלושה יהלומים

תשלומי עובדים

אחד ההקשרים היותר בולטים שנדרש עורך דין לחברת תכשיטים הוא דווקא בהקשר של תשלום פיצוים כחוק. להלן המקרה של שמעון אברג'יל, שנעזר בעורך דינו שחר בוטון על מנת לתבוע את חברת התכשיטים המפורסמת ה.שטרן תכשיטים ואבני חן בע"מ. אברג'יל שימש כמנהל סניף ממילא בירושלים ודורש את הפרשי פיצויי פיטורים, כמו כן את השעות הנוספות, שאותם לטענתו, לא קיבל.

תשלומי מס

מקרה נוסף בו חברת תכשיטים יכולה להיעזר בעורך דין, הוא כאשר מתייחסים לייבוא וייצוא של תכשיטים. חנויות רבות שעוסקות בייבוא (קמעונאי או סיטונאי גם יחד) של תכשיטים לארץ, נאלצות להיעזר בעורך דין בסיטואציות ומחלוקות מול רשויות המס. השאלה השנויה במחלוקת בין הצדדים היא כיצד יש לקבוע את שוויו של המלאי העדכני של החברה, ומתוך כך לקבוע את שיעור המס העדכני שעל החברה לשלם.

אובדן תכשיט ותביעת לביטוח

אחד המקרים היותר זכורים בתחום, הוא המקרה של אובדן הטבעת בבית הקפה. אישה מאיזור המרכז ביטחה את התכשיטים שלה בחברת ביטוח (שאינה קשורה לחברת התכשיטים, אך קיים בין השתיים קשר עקיף). לאחר זמן מה הבחינה שטבעת הזהב היקרה שלה איננה על ידה.

האישה מיהרה לתבוע את חברת הביטוח בעזרת עורך הדין סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לנזיקין וביטוח. התביעה הוגשה נגד חברת הביטוח שביטחה את הטבעת בביטוח מקיף על תכשיטים, אך ברגע האמת הפנתה עורף לאותה בחורה.

במקרה כזה של אובדן תכשיט, מעבר לערך הכספי של התכשיט מדובר בערך סנטימנטלי רב שכל תכשיט נושא עמו. באותה סיטואציה חברת הביטוח "מרחה" את אותה אישה, וניסתה להתנער בתירוץ שפג תוקף הפוליסה.

אובדן תכשיט ותביעת החברה

מקרה נוסף בו חברת התכשיטים נדרשת להיעזר בעורך דין הוא כאשר לקוחות תובעים החזרים כספיים לאחר אובדן תכשיט. לצורך הדוגמה, במידה ושרשרת נאבדה ללקוח והייתה מאוד יקרה לליבו (או לארנקו במקרה הזה), הלקוח יוכל לנסות לגשת לחברת התכשיטים בטענה ש"הסוגר לא היה תקין", "שהטבעת הייתה מחליקה מדי", "הצמיד מחומר חלש ונקרע בקלות", ובכך להוציא פיצוים מחברת התכשיטים, גם בלי צורך בביטוח. כדי למנוע מקרים אלו חברת התכשיטים נעזרת בעורכי דין. מדובר בלקוחות שמפעילים את "שיטת מצליח" מתוך ידיעה שחברת התכשיטים לעיתים תעדיף לפצות את הלקוח מאשר להגיע לבית משפט.

אז איזה עורך דין?

דוגמה לעורכי דין שיוכלו לעזור במצב כזה הן מרטינדייל. השניים משמשים עורכי דין פלילי בעלי ניסיון ומבטיחים זמינות מירבית. כשזה נוגע לתכשיטים, עדיף שלא להתפשר בעורך דין ולמצוא את העורך דין הנכון ביותר עבור הצורך שלנו.

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיט
עוד באתר
אחת ולתמיד: איפה מומלץ לקנות תכשיטים?

כל אחת יכולה לשדרג את ההופעה שלה באמצעות רכישה של תכשיטים מחמיאים ומיוחדים. התכשיטים מהווים חלק בלתי נפרד מהאאוטפיט, לכן אין שום סיבה לוותר עליהם. חשוב כמובן לבחור מראש בתכשיטים

אופנה
כללי
השפעת המוזיקה על אופנה

מוזיקה ואופנה תמיד היו שלובים זה בזה, כאשר מוזיקאים קובעים לעתים קרובות טרנדים ומעוררים השראה בסגנונות חדשים. מתסרוקת הפומפדור האיקונית של אלביס פרסלי ועד לחזיית הקונוס של מדונה, למוזיקה הייתה

שעונים
תכשיטים לגבר
10 תכשיטים לגבר שחזרו לאופנה

מאז ימי האדם הקדמון אנשים הלכו עם תכשיטים כן גם גברים. כך למשל מאה השמונה עשרה היה נהוג בחצרות אירופה שגברים ילכו עם פאות וזו דוגמא אחת כיצד תכשיט היה