איך מרכיבים שרשרת ייחודית כמתנה לבת הזוג?

אם אתם מחפשים מתנה לבת הזוג שלכם והייתם רוצים למצוא משהו מיוחד ושונה מהתכשיטים הרגילים שיש בחנויות תוכלו להרכיב שרשרת ייחודית ואישית בהתאמה אישית לאופי והסגנון של בת הזוג שלכם. מה זה אומר ואיך עושים זאת?

 

בחירת תליון

עיקרה של השרשרת היא בבחירת התליון ולכן חשוב להשקיע במחשבה בנושא. יש סוגים שונים של תליונים לשרשרת ביניהם פופלריים יותר או פחות אך ניתן לומר שנשים רבות אוהבות תליוני יהלומים ואפשר לומר שכל בחורה צריכה תליון יהלום אחד בקופסת התכשיטים שלה. תליון יהלום מוסיף זוהר, אלגנטיות וקלאסה לכל מראה.

 

מה עוד חוץ מיהלומים?

כמובן שיהלומים הם לא התשובה היחידה ויש עוד המון אופציות שאינן נגמרות. תליוני אבן הם בחירה מדהימה ואישית עבור בת זוג, ישנם אבנים רבות בעלי אנרגיות ומשמעויות שתוכלו להעניק לבת הזוג שלכם וכמובן שלבחור את הצבע האהוב עליה ומחמיא לה ביותר. תליון אבן יכול להיות מרגש במיוחד למתנה לאהובה שלכם בעיקר אם הוא יהיה בעל משמעות נוספת.

 

תליונים עם צורה

בעצם תוכלו להשיג או להכין במיוחד כל צורה בתליון שלכם – אם זו צורה שמסמלת משפט או כוונה כמו לב עם הקדשה, חיה כלשהי, צמח אהוב, פרח יפה או אפילו צורה מופשטת שמתאימה לאופי של מקבלת המתנה. ישנם סמלים של מזל כמו חמסה, עין הרע ועוד… כל דבר שעולה על דעתכם כמו כלי נגינה, סילואט ודמויות שונות.

 

בחירת שרשרת

את השרשרת עצמה גם צריך לבחור בקפידה, יש מספר פרמטרים שצריך להתייחס אליהם בבחירת השרשרת:

  1. אורך השרשרת – את אורך השרשרת בוחרים בהתאמה לצורת התליון והשימוש של השרשרת – אם מדוברת בתליון גדול כדאי לבחור שרשרת ארוכה יותר כאשר היא תתאים לתוספת על שמלה או חולצה חלקה ופחות לשימוש יומיומי.
  2. צבע השרשרת – חשוב לבחור בצבע שיתאים למקבלת המתנה וכמובן לתליון עצמו, בחירת הצבע לתכשיט חשובה במיוחד כיוון שנשים רבות עונדות רק צבע אחד מבין כסף או זהב בין אם כבחירה של סגנון ויופי או אפילו אלרגיה ורגישות מסוימת לאחד מהם.
  3. עובי וסגנון – השרשרת יכולה להיות חלק נכבד שלוקח מקום גדול בכל התכשיט או שיכולה להיות עדינה כך שהיא רק מחזיקה את התליון ומקשטת את הצוואר בעדינות או שתהיה עבה ומעניינת.

 

האם כדאי להפתיע?

כמובן שתמיד כיף לקבל מתנה בהפתעה אך אם אתם ממש לא בטוחים לגביי הטעם והבחירה שלכם אולי זו תהיה החלטה טובה ללכת יחד לחנות התכשיטים או לנסות לגשש בעדינות. גברים רבים בוחרים לשאול חברות טובות של בת הזוג שלהם והרבה פעמים זה הדבר שהכי עובד.

 

לסיכום

איזה כיף לכם שאתם רוצים לפנק את בת הזוג שלכם, אם אתם במקום שרוצה לתת אהבה ומחווה בין אם זה לכבוד אירוע מסוים או סתם לכיף אתם במקום טוב. תמשיכו לאהוב!

שרשרת מזהב

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גבר מציע את חברתו
כללי
איך תדע שהגיע הזמן להציע לה?

השאלה שמעסיקה גברים רבים בישראל היא מהו הטיימינג הנכון להצעת נישואים. אם זה מעסיק גם אתכם, אתם ממש לא לבד. הצעת נישואים זה רגע מרגש, מפחיד ומיוחד. ולכן קשה לדעת

עתיקות
תכשיטים ומידע
איך להעריך שווי שוק של רכוש עתיק

מהו הדבר החשוב ביותר בחיים? יש שיגידו אהבה, אחרים יגידו תעסוקה ואילו אחרים יגידו זוגיות או גידול הילדים. אך אתם יודעים באמת מהו הדבר החשוב ביותר בחיים? מהו הדבר שמשפיע

שעון יוקרתי
תכשיטים ומידע
מה עדיף – שעון כסף או שעון זהב לגבר?

אנחנו לא מרבים לחשוב על כך אך לזמן יש משמעות אדירה בחיים שלנו. אנו הולכים לעבוד בזמן קבוע, אנו מבצעים ניסויים מדעיים על פי זמנים, אנו תלויים בלוח הזמנים של

הובלת דירה בבאר שבע
כללי
הובלות בבאר שבע

באר שבע היא בירת הנגב, וכיאה לבירה, היא מאופיינת לפעמים בפקקי תנועה ובמחסור בחנייה. זה מה שמצריך מחברת ההובלות שלכם להיות מקצועית למשעי. וכשצריך צריך מובילים מומלצים בבאר שבע, אוטומטית