האם למכור את התכשיטים שלכם או לעשות בדיקת הר הכסף

בזמנים כלכליים קשים כל פיתרון הוא פיתרון לגיטימי.

יש כאלה שבוחרים לעבוד ב3 עבודות ויש אנשים שבוחרים למכור חפצים ביניהם גם תכשיטים.

אבל לנו יש פיתרון נוסף, פיתרון שנקרא הר הכסף, אך השאלה האמיתית מה יותר כדאי?

האם למכור את התכשיטים שלכם או לעשות בדיקת הר הכסף.

במאמר הבא נדון בסוגייה הנ"ל ואנו מקווים שתמצאו את הפיתרון הטוב ביותר עבורכם.

מכירת תכשיטים, היא מכירה לא רק כלכלית אלא גם סנטימנטלית, סביר להניח שאת אותם תכשיטים שיש לכם שקרובים לליבכם כבר קיימים ברשותכם כמה וכמה שנים. בין אם קניתם אותם לעצמכם או קיבלתם אותה במתנה, התכשיטים האלה הם נכס לכל דבר.

 

האם קל למכור תכשיטים?

במישור הכלכלי? כן. קל למכור תכשיטים, לזהב ויהלומים יש ערך שלא משתנה בצורה קיצונית ולכן תכשיטים זה משאב כלכלי לגיטימי לחלוטין.

במישור הרגשי? בין אם זאת טבעת נישואים או מתנה מאימכם האהובה, לכל תכשיט ותכשיט יש ערך נוסף, שהוא לא כלכלי. ערך רגשי, של זיכרון כיפי או זיכרון מאדם אהוב ולכן בעינינו מכירת תכשיטים צריכה להיות בסדר עדיפויות אחרון שלכם מבחינה של להשיג כסף.

 

אז איך כן אפשר להשיג כסף?

במיוחד בשביל זה נועד פרויקט הר הכסף. הר הכסף הינו פרויקט שעובד בשיתוף פעולה עם משרד האוצר והוא עבור הציבור הרחב, שזה אתם.

בקופות המדינה יש לא מעט כסף "אבוד" ששייך לכל מיני אנשים שבכלל לא יודעים על קיומו ולכן פרויקט הר הכסף קם.

 

מאיפה הכספים מגיעים?

  1. ירושות של אדם שמת שקיימות כבר עשרות שנים בקופות המדינה ורק מחכות שהאנשים שמגיע להם יבואו וידרשו את אותם ירושות.
  2. מעברים בין דירות- גם פה קיימים סכומי כסף "אבודים" שיכולים להיות שלכם.
  3. מעבר בין סוכני ביטוח- כשעוברים בין ביטוחים יכול להיות שיש ביטוחים שחייבים לכם כסף או שאוגרים בתוכם כסף שהוא שלכם.

 

כמה כסף יש בהר הכסף?

הכסף שהצטבר בהר הכסף נמדד במיליוני שקלים ששייכים למעל 400 אלף חשבונות שעוד לא נמצאו ולכן אנו בפרוייקט זה ממליצים קודם כל לעשות בדיקה בהר הכסף ולראות האם גם לכם יש כסף אבוד שנמצא פה, לבדיקת הר הכסף יש פשוט להיכנס לאתר בקלות ולהתחיל את התהליך.

לסיכום, נכון שלפעמים המצב הכלכלי לא מאפשר סוג אחר של רווח חוץ ממכירת תכשיטים אבל זכרו שמכירת תכשיטים מגיעה עם מחיר אחר, לא כלכלי אלא יותר נפשי ולכן מבחינתנו השאלה האם למכור את התכשיטים שלכם או לעשות בדיקת הר הכסף היא פשוטה לחלוטין. כן תעשו את הבדיקה, היא חינמית והיא דרך האתר שלנו ובכך אולי תוכלו להימנע ממכירת התכשיטים האהובים.

 

שעון טבעות ושרשראות

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גבר מציע את חברתו
כללי
איך תדע שהגיע הזמן להציע לה?

השאלה שמעסיקה גברים רבים בישראל היא מהו הטיימינג הנכון להצעת נישואים. אם זה מעסיק גם אתכם, אתם ממש לא לבד. הצעת נישואים זה רגע מרגש, מפחיד ומיוחד. ולכן קשה לדעת

מתנות לאמא
מתנות והמלצות
מתנות ליולדת מבית המותג COOL BABY

מחפשים מתנה ליולדת? רוצים להרכיב מתנה בהתאמה אישית? דרך אתר COOL BABY תוכלו למצוא כל מה שתרצו ליולדת ולתינוק. פריטים איכותיים, מיצורים בישראל, ידידותיים לסביבה, כותנה אקולוגית והיפו אלרגנית. לאחר

חנות מקוונת של H&M
כללי
איך ליצור לוק מקסימלי במינימום מאמץ

יצירת לוק מושלם עשויה להיות הליך מורכב וממושך עבור מי שלא מכירים בטיפים אופנתיים חיוניים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שסייענו למכר שלנו להתארגן לקראת מסיבה. הדבר גרם לנו להבין

צמידים
תכשיטים ומידע
צילום תכשיטים בצורה מקצועית – איך תעשו זאת

צילום תכשיטים היא עבודה לא קלה כמו שרובנו נוטים לחשוב. תכשיטים הם אובייקט קטן ועדין ולרוב עם הרבה דיטיילס שרוב הפעמים קשה מאוד להעביר דרך תמונה, ולכן כתבנו לכם טיפים