האם ניתן לקנות ביטקויין באשראי?

הביטקוין מושך לא מעט אנשים, ויש לכך סיבות טובות. מאז שהוא פרת לחיינו לפני כמה שנים, כל מי שעוסק בשוק ההון לא יכול להתעלם ממנו. בין אם אתם מעוניינים לרכוש ביטקוין ובין אם לא, חשוב להכיר את האופציות השונות הקיימות בתחום. אנחנו כאן כדי לענות לכם על אחת השאלות הנפוצות ביותר בתחום הביטקוין והיא מהן הדרכים שמאפשרות לנו לקנות את המטבע.

 

ביטקוין

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי. המשמעות של זה בפועל היא שמדובר על מטבע שקיים רק על גביה של רשת מחשבים מיוחדת, ואין לו ביטוי מוחשי בצורה של מטבעות. עם זאת, לא מעט אנשים ברחבי העולם מאמינים שהעתיד הכלכלי של העולם הולך לכיוון של מטבעות מהסוג הזה, ומשקיעים הרבה מאוד כסף בביטקוין, מתוך תקווה שהביטקוין יתקבל יום אחד בתור הילך חוקי בעולם.

 

שימוש בביטקוין

כיום, המכשול העיקרי שעומד בפני הפיכת הביטקוין למטבע המושלם הוא העובדה שאין הרבה מקומות שבהן אפשר לעשות בו שימוש. כיום, אין כמעט מדינה בעולם שמאפשרת לעשות שימוש בביטקוין בצורה מלאה, והדבר נתון לשיקול דעתם של בעלי עסקים בודדים בלבד.

לאור זאת, לא מעט אנשים נמנעים מרכישה של ביטקוין בנימוק שגם מי שמחזיק הרבה ביטקוין, לא יכול לעשות בו שימוש. עם זאת, כיום באמצעות שירות מיוחד ניתן לצבור ביטקוין בכרטיס אשראי על ידי קניות ובבוא העת להמיר את הביטקוין לשקלים שייכנסו ישירות לחשבון הבנק שלכם. למעשה זוהי האפשרות הטובה יותר לבצע קניית ביטקויין באשראי, כך שהערך שלו מקבל משמעות.

 

למי השירות מתאים

אחד הבעיות המרכזיות בעולם של הביטקוין הוא שחוסר ניסיון יכול לעלות ביוקר. כמו בכל תחום בשוק ההון, חוסר ידע בעולם הביטקוין יכול לפגוע בכם בצורה קשה, כיון שטעות קטנה יכולה להיות בשווי גדול. היתרון בשירות שאותו אתם מקבלים באמצעות כרטיס האשראי הוא שבכל רגע אתם יכולים לפדות את הביטקוין שצברתם ולקבל אותו בצורה של שקלים בחשבון הבנק שלכם.

כמובן, גם עבור שחקנים ותיקים יותר בתחום השירות הזה יכול להיות נהדר, כיון שהוא חוסך הרבה מאוד התעסקות שקיימת כאשר פועלים בעולם הביטקוין בצורה עצמאית. במקום לחפש קונים עבור המטבעות שלכם תוכלו להמיר אותם באופן מידי מול חברת האשראי ולהזרים כספים אל חשבון הבנק שלכם.

 

עמלות

באופן דומה לעמלות הקיימות בשוק ההון, גם עבור ההמרה של הביטקוין לשקלים תהיה מוטלת עליכם חובה לשלם עמלה. עם זאת, מדובר על עמלה נמוכה כך שאתם לא צריכים לחשוש מהפסדים בגלל עמלות.

 

לסיכום

עד היום אחת הבעיות המרכזיות שהייתה בעולם של הביטקוין היא חוסר היכולת לממש אותו. כיום, באמצעות שירות אשראי מיוחד ניתנת לכם האפשרות לבצע המרה מיידית של ביטקוין לשקלים שייכנסו לחשבון הבנק שלכם. השירות הזה מתאים גם עבור מי שרוצים להיכנס לתחום של ביטקוין.

ביטקויין

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון
תכשיטים
5 תכשיטים שישדרגו את המראה שלכם!

אביזרים ממלאים תפקיד מכריע בשיפור המראה של האדם, וכאשר מדובר באופנת גברים, בחירה נכונה של תכשיטים יכולה לעשות את כל ההבדל. משעון גבר מתוחכם ועד לשרשרת תליון מסוגננת, כל יצירה

שרשרת כתר
תכשיטים ומידע
יתרונות וחסרונות בבחירת תכשיט לגבר

יופי הוא בעיני המתבונן ואין אדם אשר יתווכח על זה. יש דברים הנראים יפים לאדם אחד ואילו אחר חושב כי הם מכוערים. זה נכון כאשר אנו מדברים על יופי של

הובלת דירה בבאר שבע
כללי
הובלות בבאר שבע

באר שבע היא בירת הנגב, וכיאה לבירה, היא מאופיינת לפעמים בפקקי תנועה ובמחסור בחנייה. זה מה שמצריך מחברת ההובלות שלכם להיות מקצועית למשעי. וכשצריך צריך מובילים מומלצים בבאר שבע, אוטומטית