הדור הבא של האופנה : ננו תכשיטים

מאז ומתמיד התכשיטים היו חלק בלתי נפרד מפרטי הלבוש של האדם.

אנשים, לאורך כל הזמנים ענדו תכשיטים בצורות וגדלים שונים, ואף יש לנו כיום תיאורים מדויקים של תכשיטים מקברים עתיקים במצרים, דרום אמריקה,

אסיה ומקומות אחרים.

התכשיטים, כמו כל אביזר אחרי בו משתמש האדם, עוברים שינויים, פיתוחים ושכלולים.

לדוגמה, לעומת הדורות הקודמים בהם היה קשה עד בלתי אפשרי לעצב בצורה מדויקת אבן חן קטנה ולהצמיד אותה בצורה חזקה לתכשיט, כיום באמצעות מכונות משוכללות, אמצעים אלקטרוניים ייחודיים ותוכנות הדמיה מתקדמות. ניתן לייצר תכשיטים ברמת גימור ודיוק אותה לא העלו תכשיטנים על דעתם לפני מאה שנה.

אחד מהפיתוחים החדשניים ביותר, עליהם נדבר במאמר זה ואותו נציג בפניכם בפרוטרוט הוא ענף ה"ננו תכשיטים".

ענף זה לוקח צעד אחד קדימה את עולם התכשיטנות ובמילים אחרות מהווה את הדבר הגדול הבא.

 

מהי טכנולוגיית הננו?

עולם הטכנולוגיה, בשנים האחרונות, עבר לעסוק ברמות זעירות הרבה יותר של חומר מאשר בדורות הקודמים. לדוגמה, אם עד היום, מהנדסי השבבים היו בונים ומפתחים שבבים בגודל מסוים, כיום עולם הנדסת השבבים עוסק בפיתוח שבבים בגודל "ננו", שפירושו אחד חלקי מיליארד מגודל נתון.

דוגמה נוספת היא מעולם הביולוגיה. היא עד היום החוקרים היו עוסקים במחקר של תאים ומולקולות עד גודל מסוים, בעת האחרונה המחקר עוסק בגדלים זעירים הרבה יותר, כלומר ב"ננו ביולוגיה".

כמו כן, גם בעולם התכשיטנות, נכנסה טכנולוגיה חדשה זו, והיא באה לידי ביטוי בצורות אותן נפרט כעת.

 

תכשיטי הננו

ננו-תנ"ך

כיום, אנשים רבים מחפשים קשר לעולם היהדות או התנ"ך, ובעזרת טכנולוגיית הננו, ניתן כיום ליצור תכשיט בצורת תליון, שרשרת או עגיל, אליהם מוצמד שבב ייחודי בו טבוע "ננו תנ"ך". כלומר, כל עשרים וארבעת הספרים של התנ"ך נמצאים בצורה מיניאטורית בתוך אותו שבב. אין ספק שענידת תכשיט מסוג זה נושאת עמה ערך סנטימנטלי רב עבור העונדים אותו.

את התכשיטים מסוג זה, ניתן להשיג במגוון ווריאציות וצורות. ישנם תכשיטים שנוסף לתנ"ך, מרוצפים בהם פסוקים וקטעים המבטאים משמעויות שונות וערכים מסוימים כמו אהבה, אושר וברכה.

 

וריאציות נוספות

ניתן כיום גם לחפש בעצמכם קטעים ספרותיים, ספרי זיכרונות, קטעים שכתבתם בעצמם ועוד כל דבר שנושא בעיינכם משמעות רגשית וערכית, ובעזרת הזמנה ייעודית מבית העסק, ליצור לעצמכם ננו תכשיטים עליהם מוטבע כל מה שבחרתם לשאת איתכם בצורה קבועה.

 

עלות

עלותם של ננו תכשיטים, יכולה להיאמד מאזור החמש מאות שקלים ועד לאזור האלף שבע מאות שקלים, כתלות בחומרים מהם עשוי התכשיט ומורכבות ההכנה של הננו תכשיטים.

 

לסיכום

ננו תכשיטים, הם האמירה הבאה של עולם האופנה ועל מנת להתעדכן באופנה מרשימה זו, כנסו לאתרי התכשיטנות ובחרו לעצמכם את התכשיט המועדף עליכם.

 

בחירת טבעת

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבעות זהב
טבעות אירוסין
האם כדאי להציע נישואין עם טבעת אינטרניטי?

שואלים את עצמיכם מהי טבעת איטרניטי? טבעת זו משובצת יהלומים לכל אורכה וניתן למצוא אותה בחנויות תכשיטים. הטבעת קנתה לה קהל רב של מעריצות, כמעט כל אישה חולמת שיקנו לה

מתנות והמלצות
מה תקנו לגבר ליום ההולדת גריל גז או שעון

ימי הולדת הם בהחלט סיבה מספיק טובה למסיבה, ואחת מהשאלות שעולות לקראת היום הגדול היא איזה מתנה תוכלו לקנות לגבר? הרי ברור לכולם כי לקנות מתנה לגבר זה הרבה יותר