כל האקססוריז לבית במקום אחד!

רוצים להכניס קצת TOUCH הומוריסטי לעיצוב הבית? אולי רוצים ללכת על דקורציה לבית שמאפיינת את מי שאתם או את הסגנון העיצובי שלכם? אולי בכלל מעדיפים אקססוריז לבית שתואמים את הריהוט? ככה או ככה, הנה מה שצריך לדעת על אקססוריז, דקורציה לבית ומה שבין לבין.

אם אתם מחפשים את כל האקססוריז תחת קורת גג אחת, אתם כנראה מבינים עד כמה חשוב להתאים בין סוגי הדקורציה, הריהוט והעיצוב בבית. כשאתם רוכשים את כל האקססוריז במקום אחד, אתם יכולים למצוא מגוון פריטים אשר משלימים אחד את השני, מה שבתורו משדרג פלאים את עיצוב ביתכם. בואו נתחיל עם קצת הומור בעיצוב הבית.

 

אקססוריז הומוריסטיים לעיצוב הבית

על פסלון קטן של כלב עושה קקי, כבר יצא לכם בעבר לשמוע? ומה לגבי פסלוני דובי מעוצבים שמחזיקים פלטת אוכל? או פסלוני בולדוג מעוצבים? אלו ועוד, הם דגמים קטנים של פסלונים שניתן למקם ולהציב בכל פינה ובכל סנטימטר בבית.

בין אם בא לכם להוסיף טאץ' הומוריסטי לסלון, לחדר השינה או למטבח, תוכלו למצוא את הפסלונים השונים באתר Gadgets Shop בעלויות ממוצעות של כ-150 ₪ – 250 ₪. כמו כן, תוכלו למצוא באתר מגוון אקססוריז לבית כמו שטיחים מעוצבים, אגרטלים מעוצבים ועוד.

כלי שחמט מעוצבים

אילו אקססוריז לבית חובה להכיר?

יש כמה סוגי אקססוריז שלדעתנו חובה להכיר, ריכזנו עבורכם כמה מהמבוקשים ביותר וכמה כאלו שיכולים ממש לשנות לכם את החיים.

  • מאורר שולחן עם תרסיס לחות – מדובר בהמצאה שלא פחות מאשר משנה חיים! אם אתם סובלים מחום בימי הקיץ שלנו, זהו פריט חובה במשרד שלכם.
  • כלי שחמט מעוצבים – מדובר בפריט עיצובי מבוקש במיוחד, שנמכר בעלויות ממוצעות של כ-85 ₪ – 105 ₪. אפשר להניח את הכלים בסלון, אך גם ניתן למצוא להם מקום בחללי חדרים אחרים.
  • ארגונית רב תכליתית במחיר SUPER תכליתי – בעלות מצחיקה של כ-25 ₪ – 58 ₪, תוכלו לרכוש ארגונית שתשנה לכם את הסדר בחיים שלכם! מדובר בפריט מאוד שימושי שמתאים לרוב סוגי הארונות והמגירות.

 

אקססוריז לבית: על פח חכם, שמעתם?

חוץ מסוגי דקורציה אלו, תוכלו למצוא פח אשפה עם חיישן לכם, שהוא כבר המילה האחרונה בתחום הדקורציה לבית. מדובר בפח אשר מיוצר עם צג דיגיטלי אשר מייבא ומייצא נתונים שונים אונליין, מאפשר גלישה באינטרנט ועוד. בהחלט המצאה מגניבה.

לסיכומו של דבר, בימינו יש את כל סוגי הדקורציה והאקססוריז לבית או למשרד, ככה שרק נותר לכם לבחור את המועדף עליכם. ואם אתם רוצים להתנהל חכם מבחינה צרכנית, אנחנו בהחלט ממליצים לערוך השוואת מחירים ברשת כדי לנסות להוזיל עלויות. ולבסוף, אם אינכם בטוחים כיצד לבחור דקורציה לבית, תמיד ניתן להתייעץ אונליין עם חנויות שונות. לא פעם, כמה עצות קטנות יכולות להוביל לשינוי עיצובי משמעותי בבית.

סלון

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות לילדים
מתנות
5 מתנות שוות שאפשר להביא לילדים שלכם

הענקת מתנות לילדים שלנו היא דרך מיוחדת להראות את האהבה והאכפתיות שלנו. עם זאת, בעולם מלא בצעצועים וגאדג'טים, משימה זו יכולה להיות מאתגרת במציאת מתנות משמעותיות וראויות שישפיעו לאורך זמן

תכשיטים
טבעות אירוסין
3 סוגי טבעות אירוסין ששווה להכיר

מתוך לא מעט צמים שכל גבר עומד בהם בחייו, אין ספק שהצומת של הצעת הנישואין לבת הזוג הוא צומת משמעותי ביותר. לרוב הגברים זה קורה בין גיל 25 עד גיל

חנות מקוונת של H&M
כללי
איך ליצור לוק מקסימלי במינימום מאמץ

יצירת לוק מושלם עשויה להיות הליך מורכב וממושך עבור מי שלא מכירים בטיפים אופנתיים חיוניים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שסייענו למכר שלנו להתארגן לקראת מסיבה. הדבר גרם לנו להבין

רעיונות למתנה
מתנות
4 רעיונות למתנות מרגשות

נהוג לומר שיש 2 סוגים של מתנות שניתנות לאנשים בסיטואציות שונות. הראשונה היא מתנה מדויקת, כזו שמשמחת כל אחד ומרגשת. השנייה היא מתנה סתמית שבמרבית המקרים לא נעשה בה שימוש