איך ניתן לעצב תליון זהב 14 קראט

לב זהב, ידי זהב, בחור זהב ושווה זהב – אלה רק חלק מהמחמאות שאנחנו נותנים לאנשים שאנחנו מעריכים ושאנחנו אוהבים, שכוללות את המילה זהב. המילה, שהתחילה כשמה של מתכת צהובה ונדירה אבל בגלל שפע תכונותיו של הזהב, המילה עצמה מוגדרת היום גם כמילה נרדפת לטהור ולמשובח.

עבורנו, זהב הוא החומר הטוב ביותר, האמין ביותר ובעל הערך הגבוה ביותר, ולכן גם כשאנחנו מבקשים תכשיט אישי ומיוחד, עבורנו או עבור אדם אהוב – רק הגיוני שנבחר בזהב 14 קראט.

 

תכשיט זהב הוא מתנה נהדרת

זהב הוא מתכת יקרה ונדירה שנחשבת, מאז ומתמיד, למתכת העמידה ביותר והנוחה ביותר לעיבוד משאר המתכות שבהן השתמשו ליצירת תכשיטים. בניגוד למתכות אחרות, זהב עמיד מפני קורוזיה ומפני חלודה ועמידותו מאפשרת שמירה של החומר ושל תכשיטים עשויים ממנו למשך דורות.

זהב 14 קראט מכיל כמעט 60% זהב טהור והוא החומר הנפוץ והמועדף על מעצבים, יצרנים ועונדי תכשיטי זהב ובעזרתו מכינים צורפים תכשיטים רבים כמו טבעות, צמידים ואפילו תליוני משפחה.

 

תכשיט זהב אישי הוא מתנה מושלמת

תכונה נוספת של הזהב היא האפשרויות של גוון הזהב: בעבר רק זהב צהוב היה מוכר אבל היום ידוע שניתן לבחור בין זהב צהוב, זהב לבן ורוז גולד שצבעו נוטה לאדמדם. בגלל התכונות של הזהב כחומר לעיצוב תכשיטים, הוא נפוץ ואהוב מאוד גם היום, כפי שהיה לאורך שנים רבות.

כמו כן, תכשיטי זהב מתאימים מאוד לאופנה, גם כאשר היא משתנה תדיר. תכשיטים עשויי זהב או חיקויים של זהב מתאימים למי שלובש ג'ינס וסווטשירט היום, בדיוק כפי שהתאימו ללובשות שמלות הקרינולינה לפני מאות שנים או לתלבושותיהם של אנשי מצרים העתיקה, לפני אלפי שנים. מה יוכל להוסיף לו? התאמה אישית כמובן.

 

התליון המושלם, אתה המעצב

זהב ותכשיטים עשויים זהב נדרשים להרבה פחות טיפול לטובת תחזוקתם, לאורך השנים וזהו יתרון גדול. תכשיט זהב יכול להיות עלייך תמיד בלי תופעות לוואי על התכשיט או על העור וכך, תכשיט יכול להיות הרבה יותר מאשר קישוט. כאשר התכשיט הוא פרי עיצובך ומותאם אלייך באופן אישי, זו כבר לא רק שרשרת, זה כבר אביזר שהופך לחלק בלתי נפרד ממך, תכשיט שהוא חלק ממך.

 

העתיד כבר כאן – טכנולוגיות חריטה וקניות ברשת

לשמחתנו, ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת לנו היום טכנולוגיות של חריטה בלייזר שבאמצעותן אפשר לחרוט הקדשה, פסוק או פתגם גם על תליונים עדינים וקטנים. בעזרת הטכנולוגיה, גם אין כבר צורך למצוא חנות תכשיטים וצורף אומן, בעזרת האינטרנט ניתן לבחור את העיצוב המתאים לך ביותר, להחליט על צבע הזהב, גודל התליון וכל מה שיהווה חלק מהתליון המושלם.

לפני ההחלטה הסופית אתה יכול לראות הדמיה של התליון ואם זה בדיוק מה שרצית – תוכל להזמין את התליון כדי שיוכל למצוא את מקומו על צווארך, כבר בימים הקרובים.

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פֶּרַח
מתנות
כיצד מתכננים סידור פרחים?

סידור פרחים- שזירת פרחים היא אומנות שבה מסדרים פרחים ועשבים בצורה אטרקטיבית לסידורים. הסידורים יכולים להיות סידורי שולחן, זרי מתנה, כתרי פרחים ועוד.    הקדמה- סידורי הפרחים מגיעים במגוון צורות

משקף
תכשיטים ומידע
משקפי שמש – תכשיט או מוצר חיוני? 

בשנים האחרונות, משקפי שמש הפכו למוצר שנמצא כמעט אצל כל אדם בתיק. ניתן לקנות משקפי שמש בכל מיני צורות, צבעים וסגנונות. ברשת אופטימיסטור תוכלו למצוא מגוון רחב של משקפי שמש. אבל

גבר כורע ברך
תכשיטים ומידע
המדריך המלא להצעת אירוסין רומנטית

עמוק בפנים אתה יודע שהאישה שלצידה אתה מתעורר כל בוקר היא האישה שאיתה תרצה לחיות את שארית חייך? אם כך, ברור מדוע התחלת לחשוב על הצעת נישואין מיוחדת ויפה, כי

קונסולת משחק
מתנות והמלצות
איזה מתנה לקנות לגבר שלך ליום ההולדת?

היומולדת של בן הזוג שלך מתקרב ואת מתחילה לתכנן מה לעשות. אולי ארוחה אצל ההורים, אולי מסיבת הפתעה עם כל החברים, אבל כמובן – איך אפשר בלי מתנה? מתנה מקורית,