מה ההבדלים במחירים בעגילי היהלומים השונים?

מי שמתעניין ברכישת עגילי יהלומים לאחרונה, עשוי למצוא את עצמו מבולבל מעט. שכן, ההיצע הרחב מסנוור את העיניים ומקשה על הבחירה. הרי היהלומים גורמים לכולנו לרצות לקנות אותם, את כולם, אך חשבון הבנק שלנו מוגבל במידת מה. החלטנו שעלינו להקל על מי שתרים אחר עגילי יהלומים. לכן, יצאנו לבדוק מה הם ההבדלים במחירים שלהם, כדי שיתאפשר לכל אחד לקנות את העגיל בסכום המתאים לו.

 

תכירו הבדלי המחירים בעגילי היהלומים השונים

אם טרם נכנסתם לאתר שמציע עגילי יהלומים, אתם צריכים לדעת כי ההבדלים עשויים לבוא לידי ביטוי באלפי שקלים. כן, כן, קראתם נכון. אנחנו עוסקים פה בעגילי יהלומים אמיתיים ולא באבני חן דמויות יהלום. אתם מוזמנים להישאר אתנו, לפתוח את הארנק ולגלות מה הם ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין סוגי עגילי היהלומים השונים.

עגילי יהלום

כמה תשלמו על עגילי טניס יהלומים?

אם אתם מחפשים עגילי יהלומים עם זהב לבן 18 קראט ויהלומים במשקל 1.25 קראט, כדאי שתדעו שאלה העגילים המתאימים עבורכם. מדובר בעצם בעגיל ארוך שמשובצים בו יהלומים מרהיבים. העלות שלו נעה בין 9,800 ל – 10,000. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לתמחור של החנויות השונות. אנו מחויבים לציין כי נכון לרגע כתיבת מילים אלו, זה היה טווח המחירים שהוצע לנו בחנויות תכשיטים מוכרות.

 

כמה תשלמו על עגילי יהלומים דו חוריים?

אם אתם מחפשים עגיל מיוחד, כזה שאין על כל אישה, כדאי שתכירו את העגיל הדו חורי. מדובר בעגיל יהלומים מרהיב שמאפשר לתלות אותו על שני חורים באפרכסת. המחיר של עגיל בודד צפוי לעלות כ – 3,900 ₪ לערך. ראוי לציין כי הצעת מחיר זו ניתנה לנו לעגיל שעשוי מזהב לבן, 18 קראט והוא משובץ יהלומים במשקל כולל של כ – 0.18 קראט.

 

אל תסתכלו על המחיר – תתמקדו באיכות

חשוב לנו לציין בפניכם כי העלות היא חלק בלתי נפרד מרכישה של עגילי יהלום, זה ידוע. אך יש עניין נוסף שצריך להיכנס למודעות בהקשר זה. אנחנו מתכוונים כמובן לאיכות של המוצר. עליכם להיות בטוחים כי אתם רוכשים עגילים איכותיים שישמשו אתכם לאורך זמן.

 

איך תדעו אם בחרתם בעגיל איכותי

אתם יכולים להיות בטוחים כי בחרתם בעגילים איכותיים לאחר שתערכו בירור מעמיק עם מומחים בתחום. אם אינכם מכירים אנשים שמכירים את תחום היהלומנות מקרוב, תוכלו לפנות אל גולשים ברחבי הרשת. הם יוכלו לומר לכם מאילו חנויות כדאי להתרחק ומאיזה חנויות מומלץ לקנות עגילים איכותיים ששווים את התמורה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה ההבדלים בין המחירים של עגילי יהלומים שונים. בשלב זה אתם יודעים פחות או יותר את הבדלי המחירים המהותיים וגם, יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה בכל הנוגע לבחירה נכונה של עגילי יהלומים איכותיים. נאחל לכם שתבחרו נכון ותתחדשו!

עגילי יהלום

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון יד
בלוג התכשיטים של דנה
שעונים ממותגים לגבר

.רוצה להעניק לגבר שלך שעון יוקרתי מהמותגים המובילים בעולם? באמצעות אתר CarryOnline זה אפשרי. כל הפרטים – במאמר הבא שעונים לגבר – המתנה המושלמת אם בן זוגך עתיד לחגוג יום

תכשיטים ראשית
בלוג התכשיטים של דנה
5 מתנות שוות לאישה שלך

רכישת מתנה היא אף פעם לא דבר פשוט – בין אם מדובר ברכישת מתנה עבור גבר או עבור אישה. כשמדובר במתנה עבור בת הזוג זה בכלל מאתגר ונדרש מכם כבני

תכשיטי יוקרה
תכשיטים ומידע
איך תכשיטי יוקרה ישפרו לכם את ההופעה

המשפט המוכר אומר שיהלום הוא החבר הכי טוב של האישה, אבל אף אחד לא מדבר על האופן שבו התכשיט משפר את ההופעה וגורם לה להיראות כמה רמות מעל. כדי להעלות

תכשיטים מיוחדים
תכשיטים
5 רעיונות לתכשיטים מיוחדים

עולם התכשיטים הוא מגוון ומלא בשפע, כך שכל מה שנשאר לכם הוא רק לבחור על איזה סגנון ללכת. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להתבלט ממש מעל פני כל האחרים,