עגילים – כל הצורות, סגנונות וחומרי גלם עדכניי

עגילים

לעגילים יש מקום של כבוד בקופסת התכשיטים, earrings נמצאים על האוזניים וגלויים רוב הזמן. ישנם סגנונות רבים של עגילים מחומרים שונים. נבצע סקירה קצרה של הסגנונות והחומרים הפופולאריים כיום, זאת כדי שתוכלו לבחור חכם יותר בבואכם לקנות את התכשיט.

 

חומרי גלם נפוצים

מתכות יקרות לא משמשות רק למסחר והשקעה אלא לאורך שנות ההיסטוריה הן שימוש בהם התרחב גם ליצירות ספרתיות והיווה סמל של אנינות טעם. חומרי גלם איכותיים יסמנו יוקרה ומעמד וכך גם בתכשיטים.

תכשיטים איכותיים יוכנו לרוב ממתכות יקרות ביניהן כסף, זהב ונחושת. חשיבות חומרי הגלם היא רבה, ככל שתקנו תכשיטים אשר עשויים מחומרי גלם איכותיים יותר, כך הם יישארו אתכם לאורך שנים רבות יותר.

חומרי הגלם האיכותיים, המוכרים והנפוצים ביותר הינם כמובן הכסף והזהב. הזהב, נחשב כמינרל טבעי, לכן הוא מומלץ ביותר לשימוש בעלי עור רגיש. הוא לא יוצר גירוי או סימנים על העור. בשל כך, תכשיטים מזהב מומלצים לילדים אשר עורם לרוב יהיה רגיש יותר משאר האוכלוסייה.

בנוסף, הזהב נחשב למתכת עמידה ביותר, לאורך שנים ולכל תנאי מזג האוויר, הזהב לא מחליד ושומר על מראהו. לעומת כל אלו, הכסף הינה מתכת שעלולה לעורר תגובה אלרגית ואמנם נחשבת לעמידה אך במידה פחותה מתכשיטי הזהב.

 

תחזוקה

תכשיטי הכסף דורשים תחזוקה מתמדת מאחר ויש להם נטייה להשחיר בעת מגע עם אוויר ועם מים. בנוסף, הם זקוקים מידי פעם לניקוי מקצועי בחנות מתמחה. לעומת זאת, תכשיטי זהב לא דורשים הברקה חוץ מניקוי עדין.

 

סגנונות עגילים

עגילי הליקס

עגילים אלו לא ממוקמים בתנוך האוזן אלא באפרכסת. ניקוב עגיל באזור הזה עלול ליצור בעיות וזיהומים. לכן, מומלץ בעת הניקוב לבחור עגיל איכותי מחומרים כמו כסף או זהב על מנת לנסות להימנע ככל הניתן מזיהומים אלו.

 

עגילים מטפסים

בסגנון עגילים זה נראה לרוב עגילים הצמודים לאוזן וממשיכים בצורה הנראית כענף מטפס כלפי מעלה מהאזור באוזן בו ממוקם הניקוב. כיום, סגנון זה נחשב לשיקי במיוחד.

 

עגילים תלויים

דגמים של עגילים תלויים באים במגוון רחב של סגנונות. החל מדרמטיים ועד סגנונות עדינים. תחת קטגוריה של סגנון זה יכנסו כל העגילים המשתלשלים מהאוזן כלפי מטה ולרוב יראו כמו תליון שרשרת.

 

עגילי חישוק

עגילים בצורת חישוק הם סגנון העגילים שתמיד נשאר באופנה. סגנון עגילים זה מתאים גם לגברים וגם לנשים והם נחשבים כמתאימים לכל אירוע. מצד אחד קיימים עגילי חישוק קטנים המשתלבים באלגנטיות עם המראה, אך מנגד ניתן לראות עגילי חישוק גדולים ודרמטיים הגונבים את ההצגה.

 

עגילים צמודים

עגילים הצמודים לאוזן, מדובר בסגנון קלאסי ובדומה לחישוק, על זמני, גם בסגנון זה ניתן למצוא החל מעגילים צמודים קטנים ועד גדולים ודומיננטיים.

 

אישה בצילומים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חנות מקוונת של H&M
כללי
איך ליצור לוק מקסימלי במינימום מאמץ

יצירת לוק מושלם עשויה להיות הליך מורכב וממושך עבור מי שלא מכירים בטיפים אופנתיים חיוניים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שסייענו למכר שלנו להתארגן לקראת מסיבה. הדבר גרם לנו להבין

איך להכין מוצרי פרסום שכל אחד היה עונד
כללי
איך להכין מוצרי פרסום שכל אחד היה עונד

בנוף העסקי התחרותי של ימינו, פרסום יעיל חיוני להכרה ולהצלחה של המותג. בעוד שלשיטות שיווק מסורתיות יש את מקומן, מוצרי פרסום מציעים הזדמנות ייחודית לקדם את המותג שלך על ידי

טבעות זהב
תכשיטים ומידע
טבעות אירוסין בהתאמה ובבחירה אישית

להציע נישואין זה עניין גדול, רציני ומשמעותי בחיים. לכן אפשר להבין מדוע גם אתה, כמו כל גבר אחר, היית רוצה לקנות לאהובתך את הטבעת הכי יפה ומתאימה שאפשר, אבל איך

שעון
תכשיטים
5 תכשיטים שישדרגו את המראה שלכם!

אביזרים ממלאים תפקיד מכריע בשיפור המראה של האדם, וכאשר מדובר באופנת גברים, בחירה נכונה של תכשיטים יכולה לעשות את כל ההבדל. משעון גבר מתוחכם ועד לשרשרת תליון מסוגננת, כל יצירה