צילום תכשיטים בצורה מקצועית – איך תעשו זאת

צילום תכשיטים היא עבודה לא קלה כמו שרובנו נוטים לחשוב. תכשיטים הם אובייקט קטן ועדין ולרוב עם הרבה דיטיילס שרוב הפעמים קשה מאוד להעביר דרך תמונה, ולכן כתבנו לכם טיפים יעילים ופרקטים שיעזרו לכם לשדג את התמונות העסקיות שלכם ולגרום להן להיות הרבה יותר מקצועיות ואסתטיות.

 

צילום עצמאי אך מקצועי:

קודם כל והכי חשוב הוא להבין איזה תכשיטים ימשכו את קהל היעד שאליו אתם מכוונים, ולהתמקד בהם! לאחר מכן צריך לצמצם את כמות התכשיטים ל "Best seller" שלכם, מומלץ ורצוי להעלות ולצלם גם את הפיסים והתכשיטים היותר מיוחדים שלכם שלא מדברים אל כל אחד, אבל זאת לאחר שכבר בניתם לכם איזשהו קהל עוקבים ולקוחות.
לאחר שצמצמתם למספר תכשיטים עיקרי אפשר להתחיל לחשוב על צילום המוצר עצמו, יש כמה אביזרים שתמיד עובדים טוב, כמו למשל מראות עגולות, פרחים, ספרים או משטחים חלקים שלא מושכים יותר מידי תשומת לב. העיקר הוא התכשיט, וחשוב לשים לב שהאביזרים שבתמונה לא לוקחים יותר מידי פוקוס מהמוצר המרכזי.

 

צילום טוב שווה תאורה מעולה!

חשוב להבין שתאורה היא רכיב מרכזי בצילום והיא יכולה לשדרג הרבה יותר מעדשה מוצלחת ויקרה. כיום יש המון פתרונות מעולים לתאורה שהיא מאוד מקצועית ביחס לעבר.
תאורה טבעית -אם ברצונכם לצלם בתאורה טבעית ההמלצה שלנו היא מהשעה 15:00 והלאה. מכיוון שבשעות האלה השמש לא חזקה מידי ואפשר לצלם באור הרך של אחר הצהריים.
רינג לייט – האופציה הזו היא לאנשים שלא רוצים להיות תלויים לא בתאורה הביתית שלהם, ולא במזג האוויר, ולא בשעות ספציפיות מועטות שבהן אפשר לצלם, רינג לייט מאפשר לכם תאורה מקצועית בכל שעות היום(!) ולכן היא האופציה המועדפות והנוחה ביותר על רוב מעצבי\ צלמי התכשיטים שמנהלים דפים עסקיים ופעילים ברשתות החברתיות.

 

גיוון הוא שם המשחק

נסו לבדל את העמוד העסקי שלכם משאר עמודי התכשיטים שיש כיום ברשתות. השפע רק הולך וגדל ולכן חשוב להיות ייחודיים, שאנשים שביקרו פעם אחת בעמוד יזכרו אותו בפעם הבאה שהם יגיעו אליו שוב. נסו להכניס את עצמכם לעמוד – אולי יש תכשיטים דומים לשלכם, אבל אתכם כמעצבים ואנשים אין הרבה!

 

תדירות ועקביות

יש שני חטאים שאתם עלולים בטעות עשות מתוך רצון אמיתי להצליח, האחד הוא להעלות יותר מידי, והשני הוא להעלות הכל בבת אחת ולהעלם. נסו להתחיל עם כמה תמונות של התכשיטים האהובים עליכם. העלט את התמונות לאט ובהדרגה ובכך תעוררו את  הסקרנות והתלהבות של הלקוחות והצופים בפיד.

אלו היו הטיפים שלנו לצילום מקצועי אך עצמאי של תכשיטים. זכרו שאין צורך במצלמות מקצועיות ועריכת פוטושופ במלא כסף וזמן, כיום הכל נמצא במכשיר הפרטי שלנו – רק צריך לדעת לנצל אותו.

 

מצלמה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות לחנוכת בית
מתנות והמלצות
3 מתנות לרגל חנוכת הבית

אחת החגיגות היותר משמחות ושובות עין הינה המסיבה שרבים נוהגים לכנות אותה בשם חנוכת בית. מדובר בחגיגה שהמטרה שלה היא לחנוך את הבית החדש או המבנה החדש שבו ממוקם העסק.

מגן דוד
תכשיטים ומידע
איך להרכיב תכשיט אישי עם מגן דוד מעוצב

שרשרת עם מגן דוד מעוצב נחשבת לאחד התכשיטים הנפוצים והאהובים ביותר שניתן למצוא בחנויות התכשיטים השונות ברחבי הארץ. יש מי שרוצים שיהיה להם את התכשיט המעוצב בסגנון שונה, כזה שתואם

תכשיטים
טבעות אירוסין
3 סוגי טבעות אירוסין ששווה להכיר

מתוך לא מעט צמים שכל גבר עומד בהם בחייו, אין ספק שהצומת של הצעת הנישואין לבת הזוג הוא צומת משמעותי ביותר. לרוב הגברים זה קורה בין גיל 25 עד גיל