צמוד או נופל? כך תבחרי עגילים

בחירת העגילים הנכונים היא לא רק עניין של אופנה, אלא גם עניין של פרופורציה. עגילים נכונים יכולים לשפר את תכונות הפנים שלך, בעוד שהעגילים הלא נכונים יכולים לגרום לפנים שלך להיראות מחוסר איזון. הצעד הראשון בבחירת העגילים הנכונים הוא לקבוע את צורת הפנים שלך. צורות הפנים הנפוצות ביותר הן אליפסה, עגול, ריבוע, לב ויהלום.

 

מה מתאים למה?

ובכן, המקרא השלם ממש לפניך –

  • אם יש לך פנים אובליות, יש לך מזל כי כמעט כל סגנון של עגיל ייראה טוב עליך.
  • אם יש לך פנים עגולות, תרצי לבחור עגילים ארוכים יותר מאשר רחבים, כמו עגילים עם טיפות או עגילים עם שרשרת ארוכה ודקה.
  • אם יש לך פנים בצורת יהלום או ריבוע, תרצי להימנע מעגילים קטנים מדי או קרובים מדי לפנים שלך, מכיוון שהם יגרמו לפנים שלך להיראות מרובעים עוד יותר, במקום זאת, בחרי עגילים שהם קצת יותר רחבים מהפנים שלך, כמו עגילי חישוק או עגילים עם פס רחב.
  • אם יש לך פנים בצורת לב, תרצי לבחור עגילים רחבים יותר בסוף העגיל מאשר מלמעלה, כמו עגילים תלויים או עגילי נברשת, זה יעזור לאזן את רוחב הפנים שלך.

 

גודל העגילים

אפ יש לך פנים קטנות, תרצי להימנע מעגילים גדולים מדי או כבדים מדי, מכיוון שהם יציפו את פניך.  במקום זאת, בחרי עגילים צמודים לאוזן ,עדינים ומעודנים. בהתאם לכך, אם יש לך פנים גדולות, את יכולה לבחור לך עגילים גדולים ונועזים יותר. https://gras.co.il/jewelry/earrings/stud-earrings.html

 

צבע העגילים

אם יש לך גוון עור קריר, תרצי לבחור עגילים עשויים כסף, זהב לבן או פלטינה. אם יש לך גוון עור חם, תרצי לבחור עגילים העשויים מזהב צהוב, ורוד זהב או נחושת.

 

עגילים משובצים

אם יש לך גוון עור קריר, כדאי לך לבחור עגילים עם אבנים שקופות או חיוורות, כגון יהלומים, ספיר או אופל. במידה ואת בעלת גוון עור חם, תרצי לבחור עגילים עם אבנים כהות או מלאות חיים, כגון אודם, אזמרגד או נופך.

 

עכשיו כשאת יודעת את כל זה, את מוכנה להתחיל ברכישה!

אבל איפה כדאי להתחיל? כמובן שראשית נבקר בחנות תכשיטים, לחנויות תכשיטים יש בדרך כלל מבחר רחב של עגילים לבחירה, והצוות בדרך כלל בקיא מאוד בסגנונות ובחומרים השונים של עגילים. כדאי לזכור שהיום ניתן גם לקנות עגילים באינטרנט. יש הרבה חנויות תכשיטים מקוונות מעולות שמציעות מבחר רחב של עגילים, ולעתים קרובות את יכולה למצוא מחירים טובים יותר באינטרנט ממה שהיית מוצאת בחנות תכשיטים מקומית.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק כי יש דרכים להתאים את העגיל המושלם לפנים שלך, אך זכרי גם ללכת אחרי הלב! אין ספק שברגע שתרגישי טוב, מאושרת ושלמה עם האקססוריז שלך זה יקרין החוצה – לא משנה מהי צורת הפנים שלך או גוון עורך! לפעמים הכללים נועדו בכדי לשבור אותם!

עגילי פנינים

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
העבודה הסבוכה של חוקרים פרטיים
כללי
פעולות סמויות: העבודה הסבוכה של חוקרים פרטיים

בעולם שבו סודות אורבים מאחורי דלתיים סגורות וזהויות יכולות להיות עטויות במסתורין, חוקרים פרטיים משמשים כגיבורים בלתי מוזכרים של חיפוש האמת. עם שילוב ייחודי של אינטואיציה, תושייה ונחישות בלתי מעורערת,

תכשיטים
תכשיטים ומידע
איך לבחור מתנה לחתונה לחברים קרובים?

אין דבר יותר כיף מחתונה של חבר קרוב, אתם מתרגשים עבורו ומצפים לאירוע בלתי נשכח. הנוכחות שלכם באירוע היא המתנה הגדולה ביותר בשביל הזוג הצעיר, אבל חשוב להשקיע גם במתנה

עתיקות
תכשיטים ומידע
איך להעריך שווי שוק של רכוש עתיק

מהו הדבר החשוב ביותר בחיים? יש שיגידו אהבה, אחרים יגידו תעסוקה ואילו אחרים יגידו זוגיות או גידול הילדים. אך אתם יודעים באמת מהו הדבר החשוב ביותר בחיים? מהו הדבר שמשפיע