3 צמידים לגבר שהם מושלמים לקיץ!

הקיץ הישראלי מביא אלינו את האבטיחים, הים, החופש הגדול וגם את החום, הלחות, והזיעה. האחרונים מחייבים אותנו להתאים את ארסנל התכשיטים שלנו למאפייני העונה החמה. תכנון נכון של התכשיטים יעזור לנו לעבור את הקיץ בנוחות ובשלום, מבלי לוותר על הסטייל והיופי שהתכשיטים מוסיפים לנו.

במאמר זה נסקור את מגוון הצמידים השונים שיש לגברים, בדגש על עונת הקיץ ומרכיביה הייחודיים.

 

דגשים בבחירת תכשיטים לקיץ הישראלי

בעונת הקיץ החמה (במיוחד במדינת ישראל) מומלץ לוותר על תכשיטים כבדים וגדולים הנצמדים לגוף. היתרון הגדול ביותר של הקיץ הוא העובדה שהוא מאפשר לנו לחשוף את אוסף התכשיטים שלנו כמעט בכל אזור אפשרי על הגוף, ולהחליף אותם בהתאם לצבע ולסוג הבילוי – חתונה, אירוע, או מפגש על חוף הים.

יצרני תכשיטים רבים שואבים השראה מהקיץ, ומייצרים קולקציית קיץ הלוקחת השראה מחומרים קלילים כמו חרוזים בגוונים שונים, עור, ובדים. שימוש באבנים בגווני הים, יחד עם פנינים המגיעות ממנו, מייצרים חיבור מרהיב בין אלמנטים עיצוביים שכולם משדרים קיץ.

 

אפשרות מספר אחת – צמיד חרוזים

אם אתם מחפשים צמידים לגבר, חשוב שתדעו כי קיימות בשוק אפשרויות רבות, גם למין הגברי, שכיום נהנה מתכשיטים לא פחות מזה הנשי. צמידי עור, צמידי כסף, וכמובן – צמידי זהב. חברות תכשיטים רבות הבינו את הביקוש שיש לתכשיטים בקרב המין הגברי, ועיצבו ליין תכשיטים במיוחד עבורו.

בקיץ החם אנו ממליצים לגבר הישראלי לרכוש צמיד חרוזים מיוחד ומרשים. צמידי חרוזים לגבר בולטים בייחודם בזכות שילובי הצבעים שלהם והנוכחות המרשימה שהם מיצרים. ניתן ללבוש צמידי חרוזים לבד, או יחד עם צמידים נוספים, ובכך לייצר הופעה מרשימה במיוחד.

 

אפשרות מספר שתיים – צמידי עור

צמידי העור מהווים את הבחירה האולטימטיבית עבור הגבר הישראלי שטרם התנסה בתכשיטים מסוגים שונים. צמידי עור מתאימים יותר לתחילת הקיץ, או לסופו, שכן העור (במיוחד בגווניו הכהים יותר) נוטה למשוך אליו שמש.

צמידי העור יתאימו בסגנון לרוב הגברים, והם מהווים אופציה סולידית אך נוכחת. הם מוסיפים המון סטייל לגבר שעונד אותם, וניתן להוסיף להם אלמנטים שונים כמו חרוזים וחריטות למיניהן.

 

אפשרות מספר שלוש – צמידי כסף וזהב

האופציה הקלאסית, היוקרתית, והמהודרת ביותר היא כמובן צמידי כסף וזהב. אלה ידברו במיוחד עבור הגברים בעלי הטעם היוקרתי, אך חשוב לזכור כי הם גם עולים יותר בצורה משמעותית.

ניתן לענוד אותם בקיץ, אך שימו לב כי צמידים מסוג זה דורשים שמירה מיוחדת בשל מחירם הגבוה, לכן הקפידו לא להסיר אותם, במיוחד לא בחוף הים!

 

לסיכום

הקיץ מביא אתו מגמות אופנתיות רבות ומרעננות, גם בתחום התכשיטים. יצרני ויבואני התכשיטים כבר לא מזניחים את המין הגברי, ומייצרים גם בעבורו ליין של תכשיטים עבור העונה החמה, כדי שגם הוא יוכל ליהנות מהופעה מרשימה ומסוגננת.

שיהיה לכם קיץ נעים!

צמיד פנינים

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פֶּרַח
מתנות
כיצד מתכננים סידור פרחים?

סידור פרחים- שזירת פרחים היא אומנות שבה מסדרים פרחים ועשבים בצורה אטרקטיבית לסידורים. הסידורים יכולים להיות סידורי שולחן, זרי מתנה, כתרי פרחים ועוד.    הקדמה- סידורי הפרחים מגיעים במגוון צורות

צמידים
איך עובדים צמידים עם תמונות?

הטרנד החם שצפוי להישאר אתנו לתקופה ממושכת גרם לנו לתהות איך הוא עובד. לכן, יצאנו להכיר מקרוב את התמונות שמוצפנות בצמידים האופנתיים שנמצאים בכל חנות תכשיטים. הישארו אתנו ותגלו איך

תכשיט
תכשיטים ומידע
3 תליונים שיתאימו לשרשראות לנשים

כל אדם אוהב לשמור על מראה מטופח, נקי ואסתטי, כאשר גם גברים וגם נשים מביעים את העניין בדרכים שונות שמבליטות את היופי שלהם. יש את מי שישקיעו יותר בבגדים, את