קניית יהלום לאישה: כמה זה עולה והאם צריך עזרה מהבנק?

מה יותר כיף מאשר לראות חיוך הנמתח מאוזן לאוזן על פניה של בת זוגכם? קניית יהלום לאישה לפעמים גם מצריכה עזרה מהבנק, אך תוכלו גם לרכוש תכשיטי יהלום-מעבדה, הנמכרים במחירים שונים מיהלומים הנכרתים באדמה.

בין אם עומדים להציע נישואין או סתם מתחשק לפנק את בני הזוג, כדאי תמיד לבדוק אילו סוגי יהלומים מוצעים למכירה במחיריהם השונים. בין אם אתם מעוניינים לרכוש יהלומי מעבדה, יהלומים סינטטיים או יהלומי אדמה טבעיים, כדאי לזכור תמיד שישנן בפניכם אופציות רבות שלא תמיד יצריכו ממכם הלוואה מהבנק. במקרים בהם יש צורך לקחת הלוואה מהבנק לצורך קניית יהלום לאישה, כדאי תמיד לבדוק לגבי הלוואות לטווחי זמן קצרים. אמנם הלוואות לטווח קצר יהיו בדרך כלל בעלות ריבית גבוהה יותר (3%-4%), אך מדובר בהלוואות נפוצות ביותר בישראל, שבסופו של דבר עשויות להשתלם לרוכשי הטבעת, מבקשי השיפוץ או מבקשי רכישת נכס כלשהוא. הלוואות אלו מוכרות יותר בשמותיהן: הלוואות שפיצר, הלוואות גישור ועוד.

קופסה לתכשיטים

רכישת טבעת יהלום, כדאי לקחת הלוואה?

אחד היתרונות האדירים בלהיות עובד מדינה, הוא בכך שעובדי מדינה זכאים להלוואות בתנאים מצוינים וזכאים להטבות שונות. הלוואה לעובדי מדינה ניתנת גם עבור קניית תכשיטים, כמו למשל רכישה של טבעות אירוסין. רכישת טבעת אירוסין היא לא רכישה שמתבצעת כל יום ועל כן, יש לוודא שאתם רוכשים את הטבעת הנכונה. לא קלעתם? תמיד תוכלו לחזור עם ארוסתכם בכדי להחליף את הטבעת, אך אלמנט ההפתעה כנראה כבר יתפספס.

בכדי לרכוש את הטבעת המושלמת לאישה שכוללת גם יהלום צרוף, יש צורך להיות מוכנים לסכומים לא מבוטלים. הלוואות לעובדי מדינה ניתנות בסכומים של 4,000 ₪ ועד 50,000 ₪, כאשר טווח סכומים זה בהחלט עשוי להיות מספק עבור רכישת יהלום יפהפה. במחיר של 20,000 ₪ ומעלה, תוכלו לרכוש שרשראות יהלום לאישה, טבעת אירוסין עם יהלום ועוד. ככל שתצפינו לכיוון הטווח העליון של הלוואת עובדי המדינה, כך תוכלו כמובן לאתר תכשיטי יהלום שימתחו חיוך רב יותר על פני בני הזוג.

רכישת יהלום עם הלוואה או ללא?

כשרוכשים יהלום, יש צורך לקחת בחשבון משקל יהלומים, שיבוץ היהלומים, סוגי היהלומים ועוד. ככלל, יהלומי מעבדה יהיו זולים יותר מאשר יהלומים בכריתה מהאדמה.

לאחר שרוכשים יהלום אמיתי, בין אם יהלום מעבדה או בכריתה מאדמה, יש צורך גם לוודא שאתם מקבלים תעודה גמלונית, שמעידה על סוג היהללום שלכם ועל איכותו. בחנות הווירטואלית של מיליון דיימונדס, תוכלו לאתר סוגים רבים של שרשראות יהלומים, שעונים לגבר משובצי יהלום, טבעות אירוסין יהלום ועוד רבות. אם אתם מעוניינים להפתיע את האישה, אנו ממליצים תמיד להגיע עם אחת הטבעות שלה לחנות היהלומים. כך, תוכלו להתאים עבורה את הטבעת המושלמת.

.תכשיטי זהב מקוריים כמתנה לאישה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פֶּרַח
מתנות
כיצד מתכננים סידור פרחים?

סידור פרחים- שזירת פרחים היא אומנות שבה מסדרים פרחים ועשבים בצורה אטרקטיבית לסידורים. הסידורים יכולים להיות סידורי שולחן, זרי מתנה, כתרי פרחים ועוד.    הקדמה- סידורי הפרחים מגיעים במגוון צורות

הובלת דירה בבאר שבע
כללי
הובלות בבאר שבע

באר שבע היא בירת הנגב, וכיאה לבירה, היא מאופיינת לפעמים בפקקי תנועה ובמחסור בחנייה. זה מה שמצריך מחברת ההובלות שלכם להיות מקצועית למשעי. וכשצריך צריך מובילים מומלצים בבאר שבע, אוטומטית

חוף ים
כללי
מותגי הסנדלים המובילים בישראל ובעולם

כשמחפשים אחר מותגי הסנדלים המובילים בישראל ובעולם, מחפשים אחר רשתות הנעלה ותיקות אשר משווקות אך ורק מוצרי איכות. ואין ספק כלל וכלל, כפות רגלינו זקוקות לתמיכה הכי איכותית שניתן להשיג.

פנים
תכשיטים ומידע
צמוד או נופל? כך תבחרי עגילים

בחירת העגילים הנכונים היא לא רק עניין של אופנה, אלא גם עניין של פרופורציה. עגילים נכונים יכולים לשפר את תכונות הפנים שלך, בעוד שהעגילים הלא נכונים יכולים לגרום לפנים שלך