שונה או מיוחד: אלו הטבעות הכי לא שגרתיות בשוק

כל מה שרציתם לדעת על הטרנדים הכי מיוחדים בעולם התכשיטים- הנה חמשת הטבעות הכי מיוחדות שמצאנו.

 

הקדמה-

טבעות מיוחדות לנשים הן טבעות לא סטנדרטיות ששוברות את הנורמה על איך צריכה להראות טבעת. כל החידושים, ההתחכמויות והניסיון לצאת מהקופסא הם אלו שיוצרים את אבני החן הנדירות שנקראות הטבעות המיוחדות. אלו הטבעות הכי לא שגרתיות בשוק התכשיטים היום:

מבוא

  • טבעות אירוסין: טבעות אירוסין סטנדרטיות הן טבעות משובצות בסגנון הסוליטר- מדובר באבן אחת חתוכה בסגנון הקלאסי שמשובצות במרכז רצועה דקה חלקה. טבעות הנישואין המיוחדות בשוק היום באות לחדש, להפתיע ואפילו לשדרג. סגנון מיוחד שניתן למצוא היום הוא טבעות הנישואין בשיבוץ קצת אחר. צורפים רבים החלו לשחק עם השיבוץ הקלאסי כדי לחדש את הסגנון המוכר, חפשו אחר טבעות נישואין עם שיבוץ טבוע בתוך הרצועה או בחיתוך מיוחד של היהלום כמו לדוגמא חיתוך האמרלד המלבני שיוצר מראה יוקרתי ועדין.
  • טבעות נישואים: טבעות הנישואים הסטנדרטיות הן לרוב רצועה חלקה ופשוטה, לפעמים עם תוספת של חריטה בפנים הטבעת. הטבעות חלקות בהתאם למסורת היהודית שמצווה על טבעות נישואים צנועות. לאחרונה נוצר טרנד מגניב ומיוחד שבא להתחכם עם המסורת- מדובר בסט טבעות שמורכב מטבעת הנישואים ומטבעת האירוסין כך שלאחר החתונה הטבעות משתלבות יחד ליצירת טבעת אחת מיוחדת מאוד.
  • טבעות וינטג׳: טבעות הוינטג׳ חוזרות לאופנה ומכניסות לעולם התכשיטים קצת ספייס וייחוד. הטבעות נעות מטבעות קלאסיות וינטג׳ מלאות עיטורים וסלסולים ועד לטבעות ענקיות משובצות באבני חן גדולות ומיוחדות. הסטייל המיושן הופך את הטבעות ליחידות במינן ולרוב לא תמצאו שתי טבעות וינטג׳ זהות מה שהופך אותן לשונות ומיוחדות.
  • טבעות חותם: סגנון נוסף שמייצר מראה לא סטנדרטי הוא טבעות החותם. מדובר בטבעת עם שטח פנים גדול לרוב בצורת מטבע קטן שבעבר נועדו כדי להשאיר חותם על עיגולי שעווה של מעטפות. היום טבעות החותם האיכותיות הן סמל מגניב ואופנתי בצורת טבעת. לרוב על חותם הטבעת תהיה הטבעה או עיטור מעניין שמייצר מראה ייחודי וקצת גנגסטרי.
  • טבעות האבנים: טבעות האבנים המשובצות הן ללא ספק הטבעות הכי מיוחדות ולא שגרתיות בשוק בשנים האחרונות. קיימות טבעות עם מקבצים של אבני חן שטבועות בתוך המתכת או אוסף של אבנים קטנות משובצות בצורה שמזכירה מעט זר פרחים. טבעות האבנים מציגות צורפות ברמה גבוהה והן ללא ספק מיוחדות ומרשימות במיוחד.

 

לסיכום-

הטבעות הכי לא שגרתיות בשוק לאחרונה הן אלו שבאות לחדש בקטגוריות הקלאסיות. חפשו אחר הטבעות המיוחדות, הלא צפויות והשונות מהשאר. לכל מטרה בין אם להצעת אירוסין או להתחייבות לכל החיים יש את הסטנדרטי ויש את היוצא מהכלל. בחרו בטבעות מיוחדות והתבלטו מהנורמה. אל תתפשרו על מה שלכולם יש וצאו לחפש טבעות מיוחדות.

טבעות

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעונים
תכשיטים לגבר
10 תכשיטים לגבר שחזרו לאופנה

מאז ימי האדם הקדמון אנשים הלכו עם תכשיטים כן גם גברים. כך למשל מאה השמונה עשרה היה נהוג בחצרות אירופה שגברים ילכו עם פאות וזו דוגמא אחת כיצד תכשיט היה

טבעות זהב
טבעות אירוסין
האם כדאי להציע נישואין עם טבעת אינטרניטי?

שואלים את עצמיכם מהי טבעת איטרניטי? טבעת זו משובצת יהלומים לכל אורכה וניתן למצוא אותה בחנויות תכשיטים. הטבעת קנתה לה קהל רב של מעריצות, כמעט כל אישה חולמת שיקנו לה

מתנות והמלצות
מה תקנו לגבר ליום ההולדת גריל גז או שעון

ימי הולדת הם בהחלט סיבה מספיק טובה למסיבה, ואחת מהשאלות שעולות לקראת היום הגדול היא איזה מתנה תוכלו לקנות לגבר? הרי ברור לכולם כי לקנות מתנה לגבר זה הרבה יותר

בלוג התכשיטים של דנה
הכול על קניית תכשיטים בעידן המודרני

מאז ומעולם תכשיטים היו חלק מההופעה החיצונית של בני האדם, שכן גם לפני שנים רבות נהוג היה להשתמש בהם. לכן זה לא מפתיע שגם היום מידי פעם כל אחד מאיתנו