3 תכשיטים לגבר שלעולם לא יצאו מהאופנה

גברים רבים מבינים כיום כי טבעות, שרשראות וצמידים הם חלק בלתי נפרד מהופעה מרשימה ומטופחת. תכשיטים לגברים מעצימים את היופי הגברי, המסתורי והמושך ויוצרים רושם ראשוני של אדם איכותי המקפיד על מראה חיצוני מטופח ומוקפד. אלו הם שלושת התכשיטים לגבר שלעולם לא יצאו מהאופנה ותמיד יעניקו לכם מראה מכובד, נאה ויוקרתי.

 

תכשיטים לגבר

תכשיטים לגברים, במיוחד מזהב טהור, תמיד היו פופולארים וסימנו את המעמד, העושר והמכובדות של הנושא אותם. בעוד ששעונים הפכו לסמל סטטוס, התכשיטים היוו בעיקר כדי לציין מכובדות ושפע כלכלי. כיום נוסף לכך ערך נוסף, ערך הטיפוח וההקפדה על מראה חיצוני. לדוגמא, טבעות לגבר הפכו בשנים האחרונות ללהיט אמיתי. טבעות חותם לגבר או טבעות נישואין מעוצבות לגברים המבקשים לבטא את אהבתם לזוגתם או את היצירתיות והאופי האישי.

 

ג.ר.א.ס אמנות ישראלית

ג.ר.א.ס התחילה את דרכה מחדרון בחיפה בשלהי שנות השמונים ועם השנים גדלה וצמחה והפכה לרשת המזוהה ביותר עם יצירתיות ישראלית אותנטית. ג.ר.א.ס. מעניקה בית גידול חם ותומך ליוצרים ויוצרות צעירים ומקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. החנויות שלנו פרושות בכל רחבי הארץ וניתן לרכוש את התכשיטים המיוחדים שלנו גם באתר האונליין ולהזמין לעצמכם ולאהובכם מתנות של אמנות ישראלית מקורית.

 

שלושה תכשיטים לגבר שלעולם לא יצאו מן האופנה

באתר האונליין של ג.ר.א.ס תוכלו למצוא מבחר גדול של תכשיטים לגברים, אספנו כאן שלושה תכשיטים שאף פע לא יימאס לכם ללבוש ותמיד ישארו אופנתיים ונכונים:

 

טבעת כסף לגבר דמויית קלף עם חריטת מילות 'שיר למעלות'

טבעת כסף 925 שעליה נחרטו כל מילות 'שיר למעלות', כה יפייפיה שלא ניתן להתעלם ממנה.

 

צמיד כסף לגבר דמוי חבל עם סוגר בעיצוב עתיק

אי אפשר להתעלם מצמיד הכסף הזה שמשלב סגנון עתיק ומודרני.

 

שרשרת לגבר בשילוב מטבע עתיק ברשיון רשות העתיקות

בזמן החפירות ברחבי הארץ נמצאות מדי פעם מטבעות עתיקות שנחתמו בידי יהודים, רומאים או אחרים. רשות העתיקות מתירה למכור מטבעות אלו אך יש לזכור כי הם רגישים מאד לזיעה ולמים ויש להקפיד מאד על הוראות האחזקה שלהם והטיפול בהם משום שמטבע עתיק שניזוק לא ניתן לשחזור.

 

החברה הישראלית למטבעות ומדליות

בשנת 2008 רכשה קבוצת ג.ר.א.ס את החברה הממשלתית למדליות ומטבעות. אנו מקבלים רשיון מרשות העתיקות למכור מטבעות עתיקים אשר נמצאים בחפירות ארכיאולוגיות ברחבי הארץ. רכישת מטבע עתיק מאפשרת לכם חיבור ישיר להיסטוריה של מדינת ישראל על כל תקופותיה השונות.

 

לסיכום

ג.ר.א.ס. הינה חברת התכשיטים המוכרת והמובילה בארץ לאמנות ישראלית פורצת דרך, התכשיטים האיכותיים והאותנתיים ביותר בלי פשרות ובמחירים נוחים. את התכשיטים המיוחדים שלנו תוכלו למצוא באתר חנות האונליין שלנו ובכל אחד מעשרות הסניפים הפרושים בארץ.

זוג טבעות

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מארזים
תכשיטים ומידע
מתנות לאישה מאושרת קונים בגאדג'טשופ

לאחרונה שמענו על לא מעט גברים שטוענים שקשה להפוך אישה למאושרת. בתור נשים שמבינות עניין, החלטנו שהגיע הזמן לעשות סדר בנושא ולהציג בפני כל מי שחושבים כך את הדרך להפוך

פנים
תכשיטים ומידע
צמוד או נופל? כך תבחרי עגילים

בחירת העגילים הנכונים היא לא רק עניין של אופנה, אלא גם עניין של פרופורציה. עגילים נכונים יכולים לשפר את תכונות הפנים שלך, בעוד שהעגילים הלא נכונים יכולים לגרום לפנים שלך