צמוד או נופל? כך תבחרי עגילים

בחירת העגילים הנכונים היא לא רק עניין של אופנה, אלא גם עניין של פרופורציה. עגילים נכונים יכולים לשפר את תכונות הפנים שלך, בעוד שהעגילים הלא נכונים יכולים לגרום לפנים שלך להיראות מחוסר איזון. הצעד הראשון בבחירת העגילים הנכונים הוא לקבוע את צורת הפנים שלך. צורות הפנים הנפוצות ביותר הן אליפסה, עגול, ריבוע, לב ויהלום.

 

מה מתאים למה?

ובכן, המקרא השלם ממש לפניך –

  • אם יש לך פנים אובליות, יש לך מזל כי כמעט כל סגנון של עגיל ייראה טוב עליך.
  • אם יש לך פנים עגולות, תרצי לבחור עגילים ארוכים יותר מאשר רחבים, כמו עגילים עם טיפות או עגילים עם שרשרת ארוכה ודקה.
  • אם יש לך פנים בצורת יהלום או ריבוע, תרצי להימנע מעגילים קטנים מדי או קרובים מדי לפנים שלך, מכיוון שהם יגרמו לפנים שלך להיראות מרובעים עוד יותר, במקום זאת, בחרי עגילים שהם קצת יותר רחבים מהפנים שלך, כמו עגילי חישוק או עגילים עם פס רחב.
  • אם יש לך פנים בצורת לב, תרצי לבחור עגילים רחבים יותר בסוף העגיל מאשר מלמעלה, כמו עגילים תלויים או עגילי נברשת, זה יעזור לאזן את רוחב הפנים שלך.

 

גודל העגילים

אפ יש לך פנים קטנות, תרצי להימנע מעגילים גדולים מדי או כבדים מדי, מכיוון שהם יציפו את פניך.  במקום זאת, בחרי עגילים צמודים לאוזן ,עדינים ומעודנים. בהתאם לכך, אם יש לך פנים גדולות, את יכולה לבחור לך עגילים גדולים ונועזים יותר. https://gras.co.il/jewelry/earrings/stud-earrings.html

 

צבע העגילים

אם יש לך גוון עור קריר, תרצי לבחור עגילים עשויים כסף, זהב לבן או פלטינה. אם יש לך גוון עור חם, תרצי לבחור עגילים העשויים מזהב צהוב, ורוד זהב או נחושת.

 

עגילים משובצים

אם יש לך גוון עור קריר, כדאי לך לבחור עגילים עם אבנים שקופות או חיוורות, כגון יהלומים, ספיר או אופל. במידה ואת בעלת גוון עור חם, תרצי לבחור עגילים עם אבנים כהות או מלאות חיים, כגון אודם, אזמרגד או נופך.

 

עכשיו כשאת יודעת את כל זה, את מוכנה להתחיל ברכישה!

אבל איפה כדאי להתחיל? כמובן שראשית נבקר בחנות תכשיטים, לחנויות תכשיטים יש בדרך כלל מבחר רחב של עגילים לבחירה, והצוות בדרך כלל בקיא מאוד בסגנונות ובחומרים השונים של עגילים. כדאי לזכור שהיום ניתן גם לקנות עגילים באינטרנט. יש הרבה חנויות תכשיטים מקוונות מעולות שמציעות מבחר רחב של עגילים, ולעתים קרובות את יכולה למצוא מחירים טובים יותר באינטרנט ממה שהיית מוצאת בחנות תכשיטים מקומית.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק כי יש דרכים להתאים את העגיל המושלם לפנים שלך, אך זכרי גם ללכת אחרי הלב! אין ספק שברגע שתרגישי טוב, מאושרת ושלמה עם האקססוריז שלך זה יקרין החוצה – לא משנה מהי צורת הפנים שלך או גוון עורך! לפעמים הכללים נועדו בכדי לשבור אותם!

עגילי פנינים

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עציצים
תכשיטים ומידע
כל האקססוריז לבית במקום אחד!

רוצים להכניס קצת TOUCH הומוריסטי לעיצוב הבית? אולי רוצים ללכת על דקורציה לבית שמאפיינת את מי שאתם או את הסגנון העיצובי שלכם? אולי בכלל מעדיפים אקססוריז לבית שתואמים את הריהוט?

הר הביטוח
עוד באתר
הר הביטוח יעזור לך לקנות לאשתך יהלום

עגילים, צמידים, טבעות – כל התכשיטים האלה עשויים לעלות לא מעט כסף. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתכשיט שמעוטר ביהלום. הר הביטוח יסייע לכם להשיג את התקציב הנדרש לקנייה

צמידים
תכשיטים ומידע
צילום תכשיטים בצורה מקצועית – איך תעשו זאת

צילום תכשיטים היא עבודה לא קלה כמו שרובנו נוטים לחשוב. תכשיטים הם אובייקט קטן ועדין ולרוב עם הרבה דיטיילס שרוב הפעמים קשה מאוד להעביר דרך תמונה, ולכן כתבנו לכם טיפים