כיצד לבחור טבעת נישואין לחתונה 

שלב בחירת טבעת הנישואין הינו שלב מרגש בדרך לחתונה – אולי השלב המרגש והחשוב ביותר. למעשה, הטבעות שאתם עתידים לרכוש ובהמשך הדרך לענוד על ידכם, הן אלה שמסמלות את ברית הנישואין ומעידות על כך שאתם קשורים אחד לשני לכל החיים. בגלל זה, מדובר בתהליך חשוב מאוד שמצריך בחירה מדויקת ונכונה. לשם כך הכנו עבורכם מדריך קצרצר שיסייע לכם לבחור את טבעת הנישואין המושלמת עבורכם.

 

כיצד נוכל לבחור את טבעת הנישואין המושלמת?

ובכן, הגיע הרגע. שלב בחירת טבעת הנישואין מיהלום מעיד יותר מכל כי מדובר בדבר האמתי, וכי כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לספור את הדקות והשניות עד לאירוע הנחשק. הטבעות שאתם עתידים לקנות, טבעות הנישואין, הן בעלות ערך סנטימנטלי גדול יותר מהערך הפיזי של הטבעת – מדובר בסמל שלמעשה קושר אתכם אחד לשני עד לסוף חייכם.

חתונה

לפיכך, הכנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור את טבעת הנישואין שלכם בצורה הטובה ביותר.

ראשית – סוג חומר הגלם. טבעת זהב, טבעת כסף, טבעת זהב לבן או בכלל טבעת ארד – כל אלה הם רק חלק קטן מסוגי החומרים שמהם עשויה להיות מורכבת הטבעת. בחרו את חומר הגלם שאתם מעוניינים שירכיב את הטבעת, וכך תוכלו להיות יותר יעילים בתהליך החיפוש.

שנית – כמות וסוג העיטורים. כאן בא לידי ביטוי היהלומים וכל הצורות האחרות שעשויות להיות על הטבעת. כמובן שעליכם לקחת בחשבון שמדובר בדברים שעשויים להקפיץ את הערך של הטבעת בכמה אלפי שקלים, אך אם בן או בת הזוג שלכם יתרגש מזה – עשיתם את שלכם.

שלישית – נסו לחשוב מה בן הזוג שלכם יירצה. סביר להניח שאתם יותר מיום או יומיים עם בן הזוג שבחרתם להתחתן איתו. נסו להיזכר בשיחות שהיו לכם בנושא – טבעות על מפורסמים, טבעות של חברים או כל דבר כזה או אחר שהעלה את נושא השיחה הזה. כך תוכלו "למזער" את הסיכונים שתבצעו בחירה פחות טובה, ולקלוע בדיוק לטעם של בן הזוג שלכם.

 

ארגון החתונה ובחירת אולם האירועים

לאחר שמצאתם את טבעת הנישואין המתאימה ביותר עבורכם ועבור בן / בת הזוג שלכם, הגיע שלב לא פחות חשוב – שלב בחירת אולם האירועים. בין אם תחליטו לחפש אולמות אירועים במרכז, אולמות אירועים בדרום הארץ או בצפונה, מדובר בעבודה שמצריכה זמן רב.

שלב בחירת אולם האירועים ובכללי שלב ארגון החתונה על כל האטרקציות ואנשי הצוות הרבים שעתידים להיות באירוע, עשוי להיות מבלבל ועמוס תוכן. לשם כך, אנו ממליצים לכם להיעזר באתר SAVE A DATE שמרכז עבורכם את כל הדברים שאתם צריכים לדעת ולהכיר בשלב ארגון החתונה, שדואג גם להציג לכם מגוון רחב של ספקים ואנשי צוות עם מחירים שונים. 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכשיט
תכשיטים ומידע
3 תליונים שיתאימו לשרשראות לנשים

כל אדם אוהב לשמור על מראה מטופח, נקי ואסתטי, כאשר גם גברים וגם נשים מביעים את העניין בדרכים שונות שמבליטות את היופי שלהם. יש את מי שישקיעו יותר בבגדים, את

צמידים
איך עובדים צמידים עם תמונות?

הטרנד החם שצפוי להישאר אתנו לתקופה ממושכת גרם לנו לתהות איך הוא עובד. לכן, יצאנו להכיר מקרוב את התמונות שמוצפנות בצמידים האופנתיים שנמצאים בכל חנות תכשיטים. הישארו אתנו ותגלו איך

תליון
תכשיטים ומידע
איך מרכיבים שרשרת ייחודית כמתנה לבת הזוג?

אם אתם מחפשים מתנה לבת הזוג שלכם והייתם רוצים למצוא משהו מיוחד ושונה מהתכשיטים הרגילים שיש בחנויות תוכלו להרכיב שרשרת ייחודית ואישית בהתאמה אישית לאופי והסגנון של בת הזוג שלכם.

מיסים ראשית
כללי
למי מגיע פטור ממס הכנסה?

לא כל אחד זכאי לקבלת פטור ממס הכנסה. אך אם אתם זכאים, חבל שלא תממשו את זכאותכם לקבלת הפטור. כאן ריכזנו עבורכם את המידע שיסייע לכם בבדיקה אם אתם זכאים