כיצד מתכננים סידור פרחים?

סידור פרחים- שזירת פרחים היא אומנות שבה מסדרים פרחים ועשבים בצורה אטרקטיבית לסידורים. הסידורים יכולים להיות סידורי שולחן, זרי מתנה, כתרי פרחים ועוד. 

 

הקדמה-

סידורי הפרחים מגיעים במגוון צורות וסגנונות, לכל סידור פרחים יש ייעוד משלו ויש סידורי פרחים שמתאימים לשולחנות באירועים, כאלו שמתאימים לבית וגם כאלו ליום האהבה. אם אתם גרים בנתניה ומחפשים סידורי פרחים במשלוח לנתניה והסביבה כדאי שתשמעו על הפרחים של אורן.

פֶּרַח

קודם כל מה הם סידורי פרחים?

את סידורי הפרחים נוכל לרכוש במקומות שונים, באתרי אינטרנט לפי הזמנה, בחנויות פרחים ודוכני פרחים, במשקי פרחים והיום אפילו בתחנות דלק. סידורי הפרחים הם התוצר של אמנות השזירה- השזירה היא הסידור והעיצוב של זרי וסידורי הפרחים.

הסידורים עצמם יכולים להיות סידורים נייחים שנועדו לשבת באגרטל ובמרכז שולחנות או סידורים ניידים כמו זרי פרחים או כתרי פרחים. השזירה היא אמנות שלומדים בה לסדר פרחים בצורה הנכונה, להתאים בין סוגי פרחים עם צרכים דומים, להושיב את הפרחים בצורה שתחמיא להם, האיזון של הפרחים עם העשב בזר ועל הפרחים עצמם.

 

אילו סידורים קיימים?

סידורי הפרחים הם רבים וכמעט לכל אירוע קיים סידור משלו- לכל סוג של זר יש שם משלו והם מתאימים למטרול שונות. דוגמאות לסידורים הם גלגלי אבל, זרי מתנה, סידורי שולחן פרחוניים, סידורי פרחים בקופסאות (כמו קופסאות ורדים), פרחים למכונית חתונה, כתרי פרחים, סידורי שער פרחים, סידורים תלויים ועוד.

הסוגים השונים מתאימים לאירועים שונים וכל סידור הוא פשוט תוצר שונה של אמנות שזירת הפרחים. הסידורים הנפוצים ביותר הם זרי המתנה וסידורי השולחן שלרוב נפגוש באירועים ובעיקר בחתונות. הסידורים לרוב יהיו מונחים באגרטל או בתוך ספוג פרחים והם נועדו לקשט ולהאיר את החלל.

פֶּרַח

איך מתכננים סידור פרחים?

השלב הראשון בתכנון הסידור הוא בחירת הפרחים, הלקוח בוחר את הפרחים לפי צבע, העדפה, מחיר, מראה או כל בקשה אחרת ומשם מתחילים לתכנן. בכל סידור כדאי לבחור כמה סוגי פרחים, צבעוניות מסויימת שתוביל את העיצוב, כלי או אגרטל, ועשב או ירק לניפוח הסידור.

במהלך התכנון כדאי לבחור את הצורה הסופית הרצוייה לדוגמא כדור, לב או זר נשפך ומשם לבנות את הזר מהפרחים הגדולים והבולטים ביותר עד לדפנות הסידור. לרוב הפרחים הגדולים יהיו במרכז הזר ובינהם ישבו עלי ירק שנועדו להבליט את הפרחים המרכזיים ולנפח את הזר.

 

לסיכום-

סידורי פרחים הם התוצרים של אמנות שזירת הפרחים, הם מגיעים בכל מיני סגנונות והם נקראים בשמות שונים לדוגמא גלגלי פרחים, זרי פרחים, קופסאות פרחים וסידורי שולחן. את הסידורים ניתן להזמין באינטרנט, למצוא אותם בחנויות פרחים או בדוכנים בצד הדרך. בניית הסידור היא אמנות של שוזרים והיא דורשת ניסיון של שנים, חפשו אחר סידורים יפים ואיכותיים.

פֶּרַח

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חֲזִיָה
כללי
איך יודעים אם חזייה היא איכותית?

מציאת חזייה מתאימה ואיכותית חיונית לנוחות, תמיכה וביטחון כללי. עם זאת, עם אינספור אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מאתגר לקבוע אילו חזיות הן באמת באיכות טובה. במדריך מקיף זה, נחקור

מתנות לחנוכת בית
מתנות והמלצות
3 מתנות לרגל חנוכת הבית

אחת החגיגות היותר משמחות ושובות עין הינה המסיבה שרבים נוהגים לכנות אותה בשם חנוכת בית. מדובר בחגיגה שהמטרה שלה היא לחנוך את הבית החדש או המבנה החדש שבו ממוקם העסק.

צמיד זהב
תכשיטים ומידע
3 צמידים לגבר שהם מושלמים לקיץ!

הקיץ הישראלי מביא אלינו את האבטיחים, הים, החופש הגדול וגם את החום, הלחות, והזיעה. האחרונים מחייבים אותנו להתאים את ארסנל התכשיטים שלנו למאפייני העונה החמה. תכנון נכון של התכשיטים יעזור

שרשרת גדולה
בלוג התכשיטים של דנה
התכשיט שאשתך לא תרצה להוריד

יום הנישואים שלך ושל אשתך ממש מעבר לפינה ואתה שובר את הראש מה תוכל לקנות לה השנה? אם כך, כדאי שתחשוב על תכשיט יפה, כי אין כמעט נשים שלא אוהבות