כיצד מטפלים באין אונות?

אימפוטנציה שהיא למעשה תפקוד לקוי של זיקפה. היא בעיה שכיחה ועלולה להיות מביכה וענין שגברים רבים נוטים להכחיש – מה שרק מחמיר את הבעיה. תפקוד לקוי של זקקפה זהו מצב בו גבר אינו מסוגל להשיג או לשמור על זקפה המספיקה לפעילות מינית. למרות שאימפוטנציה יכולה להשפיע על גברים בכל גיל, התופעה למעשה שכיחה יותר אצל גברים מבוגרים. למרבה המזל, ישנם טיפולים זמינים ויעילים מאד לסובלים מאין אונות.

 

להודות ולזהות את הבעיה

הצעד הראשון בטיפול באימפוטנציה הוא לזהות ולטפל בגורם הבסיסי לבעיה. במקרים מסוימים, זה עשוי להיות פסיכולוגי, כלומר – דיכאון, מתח או חרדת ביצוע. במקרים אחרים, גורמים פיזיים, כגון – סוכרת, יתר לחץ דם או תרופות מסוימות, עשויים להוות גורם משמעותי לבעיה.

לאחר זיהוי הגורם הבסיסי, ייתכן שניתן יהיה לנקוט בצעדים לטפל בגורם זה ישירות. לדוגמה, אם דיכאון גורם לאימפוטנציה, אז כמובן שיהיה צורך בטיפול או תרופות אשר סביר שיסייעו מאד לטיפול במצב.

 

הביולוגיה בגדה בך?

במקרים בהם הסיבה הבסיסית היא פיזית, ישנם מספר טיפולים זמינים.  אחד הנפוצים ביותר הוא מעכבי פוספודיאסטראז כגון סילדנפיל (ויאגרה), טדלפיל (סיאליס) וורדנפיל (לויטרה). תרופות אלו פועלות על ידי חסימת אנזים החוסם את ייצור תחמוצת החנקן בגוף, אשר נחוץ ביותר על מנת לקבל לזקפה.

תרופות אלו נלקחות בדרך כלל כשעה לפני פעילות מינית, והוכחו כיעילות במקרים רבים. קמגרה היא בהחלט המומלצת ביותר ובעלת יחס מחיר תמירה גבוה ביותר. תוכלו לרכוש אותה באתר קמגרה פארם.

 

לאמיצים בלבד

אפשרות טיפול נוספת היא אלפרוסטדיל, הורמון סינתטי המרפה את שרירי הפין ומגביר את זרימת הדם. ניתן לקחת את אלפרוסטדיל כזריקה או כפתיליות המוחזרות לתוך פתח הפין. טיפול זה בהחלט יעיל במקרים רבים, אך עלול לגרום לתופעות לוואי מסוימות, כגון כאב או צריבה במקום ההזרקה.

 

חלופות אחרות

טיפולים אחרים כוללים משאבות ואקום, השתלות שתלים בפין והזרקות של תרופות אחרות לפין. משאבות ואקום הן מכשירים הפועלים בשיטת שאיבה וזאת כדי לעודד זרימת דם לתוך הפין, וליצור זקפה. שתלי הפין ממוקמים בניתוח לתוך הפין, ומאפשרים לגבר להשיג זקפה לפי דרישה. לבסוף, ניתן להשתמש בזריקות של תרופות אחרות, כמו פפאברין ופנטולמין, כדי להרפות את השרירים ולהגביר את זרימת הדם לפין.

 

טבעי זה השם השני שלך?

בנוסף לטיפולים אלו, שינויים באורח החיים יכולים להועיל גם בטיפול באין אונות. שינויים אלה כוללים הפסקת עישון, פעילות גופנית בתדירות המתאימה לך (אפשר להגביר בהדרגה כמובן) ואכילת תזונה בריאה ומאוזנת. הפחתת מתח יכולה גם לעזור, שכן מתח יכול להיות גורם תורם מרכזי לאימפוטנציה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אימפוטנציה היא בעיה שכיחה שעלולה להיות מביכה. למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים אזר זמינים לסיוע עבור אלו הסובלים מאין אונות. הפתרונות כוללים תרופות, משאבות ואקום, שתלים וזריקות של תרופות אחרות. בנוסף, שינויים באורח החיים, כגון הפסקת עישון, פעילות גופנית סדירה ואכילה מסודרת ובריאה, יכולים גם הם לסייע בשיפור תפקוד הזקפה.

לטפל באימפוטנציה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
וורדים
תכשיטים ומידע
מתנה לבת זוג ליום הולדת

נשים אוהבות שמגיעים אל ליבם באמצעות שי יפה ונוגע ללב. הלב של האישה לא נוטה להכניס אליו את בן זוגה במהירות, אלא עליו להשיג את מקומו ואז היא תתמסר אליו

עיצוב תכשיטים בהתאמה אישית
תכשיטים ומידע
איפה מעצבים תכשיט בהתאמה אישית?

רבים שחגגו אירוע שבו הם מלכי הערב גילו כי מעבר לבחירת הבגד או השמלה שזהו תהליך שעלול לקחת שעות וימים ולעיתים אף חודשים עד שמוצאים את השמלה המתאימה ביותר. נותרות

מתנות לילדים
מתנות
5 מתנות שוות שאפשר להביא לילדים שלכם

הענקת מתנות לילדים שלנו היא דרך מיוחדת להראות את האהבה והאכפתיות שלנו. עם זאת, בעולם מלא בצעצועים וגאדג'טים, משימה זו יכולה להיות מאתגרת במציאת מתנות משמעותיות וראויות שישפיעו לאורך זמן